Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2618 ggr
Kristine
0

Dvärgvädurskanin skänkes i Sthlm

Dvärgvädur skänkes till seriöst hem.Helst med kaninkompisar.

Han är född Nov.- 06,vit med ljusbruna fläckar.

Alla tillbehör kommer med.

Skruttis finns i Tyresö(Stockholm).

Jag som skriver detta är inte ägaren utan jag är mellanhand åt min kompis som inte har Internet.OBS!

Finns det någon snäll människa som vill ge denna kaninkille ett bra hem?

Hälsningar från Kristine.

Jennie104
0

Bild?

Kristine
0

Ingen bild tyvärr.Mia som äger kaninen har ingen kamera eller Internet.Tyvärr…….Men jag VET att kaninen är jättegullig.

Hör av er om ni har fler frågor så ska jag försöka svara.

Hälsningar

Kristine i Ljusdal.

Kristine
0

Ska försöka ordna bild på något vis.Jobbar på det.

Romana_12
0

#3 - Är eventuellt intresserad :)

Kristine
0

Jättefint! Hör av dig för mer info.om Skruttis

Kristine
0

Skruttis behöver ett nytt hem p.g.a flytt.Han skulle bli jätteglad om han fick en kaninkompis(ar) med…………

Kristine
0

Puttar upp.

Tejo
0

Om han inte är kastrerad så tror jag inte alls att han vill ha kaninkompisar. Kanske inte så bra att skriva så i annonsen eftersom någon okunnig person kan tro att man kan sätta ihop honom med en annan hane. Hane och hane slåss, hane och hona ger ungar på löpande band vilket inte heller är bra.

Är han däremot kastrerad (vilket inte framgår av texten) så kan han trivas tillsammans med en ung hona.

Lycka till!

Tina-A
0

Tänkte just fråga om han var kastrerad?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Kristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er! Har äntligen lyckats få en bild.Ja,han  är okastrerad .Men enligt Mia(ägaren så är han ej könsmogen än.

Finns det någon som vill ge han ett bra hem?

Tacksamma hälsningar från Kristine och Mia.

Jojsan
0

så söt! Hans färg heter gul/svart japanbrokad ifall du ville veta :)

Tejo
0

Är han född i november 2006 så är han absolut könsmogen och bör inte gå tillsammans med varken Hona eller hane? om han inte kastreras först. Vill inte vara otrevlig, tänker bara på kaninens bästa. Hoppas ni hittar ett bra hem till honom!

Kristine
0

Nä,är tacksam för all information. Tackar!Jag är stor djurvän men är mer hemma på katter.

Mia ville inte kastrera i fall man skulle avla på honom.Är det lättareatt hitta ett hem åt honom om han är kastrerad?

Tacksam för all hjälp.

KRAM till er alla

Jennie104
0

Åå gud så söt! Bara 2 problem ;/

1. Får inte för mamma
2.Inne kanin ;/

Tejo
0

#13 Om han inte är hanig av sig, dvs skvätter kiss eller liknande så ska det inte vara något större problem att ha honom okastrerad. Vill man däremot ge honom en kompis så är det en annan sak. Har kastrerat min hane, mest för att de luktar mindre då, plus att han kan gå tillsammans med en hona.

Kristine
0

Ja,jag förstår det.Enligt ägaren så skvätter han inte,och är inte aggressiv av sig.Inget sk.hane beteende.

Hoppas att de tfinns ett hemn för honom…..

Kristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snälla………..finns det ingen som vill och kan ta hand om denna kanin?Avlivning blir aktuellt om ingen kan ta hand om honom.Ägaren(Mia)kan bekosta kastrering om det är därför ingen vill ha honom…

[Linsenhejhej]
0

Va synd :( Men kan tyvärr inte få honom :.( Hoppas du hittar ett bra hem åt han!

Kristine
0

Tack snälla för att du bryr dig i alla fall.

KRAM KRAM

Teek
0

Någon som vet hur det gick för den här killen?

elinpelin96
0

Jag kan eventuellt ta honom om hon kan kastrera honom för då kan han ju gå med min lilla flicka :)

Teek
0

#21 Tråden är gammal, undrade bara om någon visste vad som hänt

elinpelin96
0

#22 jaa jag vet men vad spelar det för någon roll ? han kanske fortfarande söker ett hem ;)

Kristine
0

Hej! Skruttis är nu död.Ägaren behöll honom.Han hittades i sin bur.Tragiskt.

Vila i frid Skruttis.

[nataschaj]
0

vad hemskt.. får man fråga hur  han dog el avlivade hon honom?? snakkars han men vila ifred!! R.I.P Skruttis

Bella-R
0

#24 Men gud, hur dog han? Gråter

R.I.P fina Skruttis :((

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"