äntligen kom dom =p
hej i lördags fick jag nio små korvar å vad söta dom är när jag skulle kolla i buren hade klara dragit av sig jätte mkt päls och jag mistänkte ju att hon hade fött ungar och då såg jag dom små flodhästarna jag är så lycklig hoppas att alla överlever bilder kommer=p

Va roligt! Grattis :)
Grattis =)
Grattis, så skoj ! Lycka till med dem små !

Det stod på din press att dom var beräknade till den 29/4 :P
men grattis till dom små! blir kul med bilder.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

a jag är så glad tack det ska bli kulatt få se dom små växa upp =p
Grattis. Då hade hon en ganska kort dräktighet visst?
Oj, inte dåligt med hela nio stycken! :) Grattis.
Not your mom, not your milk.

Men det dog en idag alltså?
/Sanna

ne i går

#9 men du skapade ju tråden idag, och skrev att "hoppas alla överlever".
Hur går det ihop om ungen dog igår?
/Sanna

jag har inte hunit vara inne därför blev det så. okej men dom andra altså sorry om jag har förvirat dig.

#11 hehe, det går ju inte heller ihop :) om ungen dog igår, och du skapade tråden idag att alla hade överlevt, så borde du ju ha skrivit att ungen dog igår idag när du skapade tråden.
men men, alla kan göra misstag. hoppas alla andra 8 överlever, så att inte alla dör som förra gången, det vore ju tråkigt.
/Sanna

Det vore kul om man fick se bilder på föräldrarna med i tråden.
/Sanna

putt
/Sanna

Grattis! Hoppas att det går bra!

sorry men skitsamma ungen dog förgår
Har du bilder på föräldrarna? skulle vara kul att se.

har du flera honor? (:
Tänkte om du fick en kull i fredags på 6 ungar som dog, sen en på 9 dagen efter (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

ne bara en men jag fick en kull 17\3 och det var inte nio dagar sen men kanske har förvirat dig men sorry och i lördags fick jag en kull på nio dagar =P

förlåt att jag säger detta, men detta blir lite konstigare för varje dag…
/Sanna
Ursäkta att jag frågar detta, men det är mycket som inte stämmer. Och mer och mer verkar bli fel.
I en tidigare tråd, där det stod om den förra kullen som dog så skrev du att hon parades om den 23/3. Sen i en nyare tråd så skrev du såhär: "min hona föde sina ungar för tre dagar sen och då var hon i 30 dagen det blev nio ungar men en avled =x"
Själv får jag det till 26 dagar. Så hur är det egentligen?
Och ännu en gång frågar jag, har du nån bild på föräldrarna?
och bilden på kaninungarna i ditt album, är det dom nya kaninungarna?

#21 Håller helt med dig. Mycket är skumt med detta. Sen efter tråden skapades att alla mådde bra, så tillkom det att en hade dött dagen innan, samma dag som tråden skapades. och idag skrevs det att allt hade gått bra och att det bara hade blivit 8 ungar, inte 9…
/Sanna
#22 jag har nog missat det där sista om att det bara blivit 8.a ungar. Vart stod det?

#23 i tråden om Lilla Tysk vädur.
/Sanna

alltså jag tror att någon får låsa den här tråden ni missförstår allt sorry men orka inte skriva om allt igen.
#25 jag missförstår inte, men det står olika fakta överallt. Jag undrar bara vad som stämmer.
Och sen hade jag bara nya frågor tycker jag.

jag parade hene den 21\3 och så kom dom på lördagen det blev nio ungar men en dog så nöjd?

i lördags alltså =p
#27 varför skrev du den 23/3 tidigare till mig då?
Hade du någon bild på föräldrarna eller ej? och bilden på kaninungarna, var det på dina nya ungar?
Såg även att du hade en bild från google i ditt ena album, har du lov att använda den bilden? Annars bör du ta bort den.

#27 om du parade den 21/3 och de kom den 18/4, så födde alltså din hona flera dagar för tidigt.
OBS! Vi vill nog bara få rätsida på det du skriver i massa olika trådar här inne på Kif. Det är inte schyst att hitta på saker, om det skulle vara fallet. Och att ta bilder som andra fotat och lägga upp som dina egna är faktiskt olagligt. Det handlar inte om dig som person, utan vad du skriver härinne.
/Sanna

okej jag har skrivit litte snurrigt jag vet sorry ne jag vet jag ska ta bort dom förlåt men om vi gör så här någon kan låsa alla mina trådar så skriver jag nya varsågoda och lås.
Men även om du skriver en ny tråd så förklarar du ju inget varför du har skrivit olika datum och det där.
och du verkar absolut inte vilja svara på frågan om du har bild på föräldrarna. Eller svarat på nåt av det jag undrat nästan.
Låser på begäran av trådskaparen.