Finns det typ Kanin läger ?
ja som rubriken säger lite finns det typ som kaninläger ?
Där man är med sin kanin och tränar och ja. Jag vet att det finns sånna typ en dagars men jag menar på sommaren typ som ett kanin kollo. Och om det finns vet nån nåt bra ? :)
Glad För Svar
Ja, jag tror det finns, kommer tyvärr inte ihåg någon för tillfället :)

Det däär harj ag även själv tänkt på,,om det finns typ kanin kollo skulle vara otroligt roligt! :D
Jo, det finns nog en del. Har du kollat på Blå Stjärnan?
Här är en länk till ett kaninläger som Blå Stjärnan ordnar:
Kastanjegårdens Kaniner

:O hah måste ta en titt ^^)
synd de inte finns läger för dem lite äldre ^^

vad tråkigt att det inte finns för äldre ,,,borde juh göra det (;

Är det någon som har varit på Blå stjärnans läger som vet hur det är där ? (:
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Jag och min vän Ida har haft kaninläger här i Stockholm. Våra läger är inte "offeciella" eller så, utan gör det mer för skojs skull. Då tar vi en liten summa för lunch bara, och sedan lär vi (mest till yngre barn) hur man hanterar kaniner, hoppar med kaniner m.m. Har varit väldigt uppskattat från båda håll hittils! :)
Var själv på kaninläger sommaren 2007 som Blå Stjärnan arrangerade, riktigt roligt!

#8 Okej, vad roligt! :D
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

hej ja det finns läger men vet inte vad dom heter för tillfälet men lycka till att hita ett eller flera

Jag skulle nog vilja gå på stjärnan… Förra året pratade några om det i min klass, men då visste jag inte var det låg eller nåt.

Jag skulle också vilja gå på stjärnan men priset var typ 1450 ;S om jag inte läst fel..

ja det skulle vara jätte kul jag ska iallafall fråga min mamma om jag får åka. men jag får väl läsa lite om det på google först.

Jag ska också fråga mina föräldrar om jag får åka (; hoppas jag läste fel om priset annars tror jag inte mina föräldrar tkr det vore nödvändigt att slösa så mkt pengar …/:

okej håller tummana och tassarna

Jag måste åka på Blå Stjärnan!!:D
Finns det fler läger?:P
Mvh Maia

För långt bort ligger ju typ i Göteborg och jag bor i Stockholm. Men finns de inga andra som #16 ? :)
En del klubbar inom SKHRF arrangerar endagars läger med en liten tävling som avslutning :)
Vet att Skånes Kaninhoppare kommer ha läger den 6 juni :)
Arrangerade själv tillsammans med en kompis ett två dagarsläger, med övernattning. Jag hoppas det var uppskattat =)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus