Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 737 ggr
kyrkeliden
0

För att jag är så klyftig!!

Jahapp, då sitter man här efter att ha fått bryta sig in i kaninboden!..vi tar det från början!

För några dagar sedan hade någon släppt ut mina kaniner ur kaninboden där jag har alla mina små vänner. Jag satte därför ett hänglås, så att detta inte skulle hända igen (borde gjorts tidigare).

Idag när jag kommer ut kommer jag på att jag glömt nyckeln. Jag går tillbaka in, tar nyckelknippan och går ut igen. Väl vid dörren tar jag fram nyckelknippan men…vadnu?
Nyckeln till boden är borta! Jahapp… cyklade feam och tillbaka till skolan en gång för att se om jag kunde hitta den, icke! Vänt ut och in på jackan men ingen nyckel.

Nu har jag stått i en timma och äntligen!! Fick till slut knipsa upp låset, och nu har alla kaninerna fått mat.

För er som undrar om extranyckel så jo…det finns, även den på nyckelknippan! Jag är ju för klyftig!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Tisdus
0

Hehe, nejmen oj sånt som kan hända :P Lite lustigt var det ju. ^^ Låter som något jag skulle kunna göra också :P

botakt
0

Hahaha.  Sånt  har hänt mig mååååånnnga gånger XD inte roligt när det händer men efteråt är det rätt kul Skrattande

spiritedaway
0

Haha äsch :)

[Niike]
0

Hahahah! Smart! =)

RatLover
0

Hahahaa :))

PaaatyPalm
0

hahaha xD, Smart ^^ (I)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Maiae
0

Haha, duktigt. Du kanske ska skaffa dig kodlås nästa gång?:)

Mvh Maia

Sashhi
0

Haha, så kan det gå. :P

Not your mom, not your milk.

[Caifeen]
0

Hahah x')

Toaden
0

Så kan det gå, när man är smart, och sen mindre smart… Tungan ute Har hänt mig massor med gånger!

hyltebarn
0

Haha, sånt händer ^^'

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

kyrkeliden
0

#7 Det är SMART! =)

Thumper-KG
0

Ja, det var ju lite otur, men du är inte den första, och antagligen inte den siste som gör samma tabbe, det har nog hänt oss alla ;)

Häng en reservnyckel på ett av burbenen, eller under en bräda eller nåt.

hyltebarn
0

Har du någon bild på "kanin-boden" ? :D

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

kyrkeliden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13 Ja den där reservnyckeln…hrm…knasiga jag! Men nu hänger det en vid hundens koppel så!

#14 Egentligen är väl bod fel ord, det är en lada mer som är avdelad i olika rum, men med en och samma ingång. Fler dörrar finns, men de går endast att öppna inifrån. Dörren längst till vänster är ingången. Ska ta några foto inne i någon dag ;)