Film från SM
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja vad säger man, bättre sent än aldrig
.
Iaf så har jag lagt upp filmen på när Isa debuterar svår och även tävlar i minimästerskapet :).
Man kan verkligen inte tro att det är samma kanin som för ett par månader sen, då stressade hon och flög i luften för ingenting och nu är hon nästan seg :P. Men det tar sej det också.
Alla som känner Isa vet att hon hoppar bäst när hon är på sitt värsta humör, Då var det synd att hennes klass hölls endast på lördagen, för på söndagen var hon verkligen skitförbannad och tuggade sönder morsans handväska
. 4 + opl så det höll inte riktigt hela vägen ut men vi kommer igen i höst ;) (alla fel pga slarv ändå faktiskt).
aja här är filmen från grunden :) Sen vill jag höra hur det gått för alla andra på LU och SM :)
Och förresten! Jag fastnade inte i ett enda hinder *skills* ^^
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Haha, söt och duktig kanin :)
Jag tycker det såg jättebra ut, min kanin skulle kutat igenom hela banan, slarvat igenom alla hinder och jag skulle fasna i massa hinder! X)
Mvh Maia

Haha håller med Maia, #1 tycker att du var jätte duktig :) Och älskaar din kanin skiiit söööt.
#1 tack tack ja hon är så söt så när hon inte äter folk
. Det där med fastna i hinder är jag bra på… har kostat en kanin 3 pinnar… men har börjat skärpa mej (ni ser ju min otroligt graciösa koppelföring over bla volmen
)
#2 tack så mycket 

Åh så fin och duktig! :D
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Fina isa <3^^
dukigt kanin
jag vill fråga en sak få man flytta till backa en kanin på banan om kaninen inte vill hoppa blir det fel poäng eller varning?
#6 du menar korrigering?
i KAF får man korriger hur mycket man vill utan att få fel då dom inte alls räknar korrigeringar.
I SKHRF däremot går det tre korrigeringar på ett fel. Korrigeringarna räknas från medelsvår och uppåt, ej i lättny/lätt.
Såg jättebra ut! :)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
fast jag satt vid banan typ hela tiden, är alla kanier mest en enda röra =p
Men din lilla bus kom jag ihåg!! Charmade mig direkt :D
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
#9 enda röra? :P