Idag kom han på...
Idag kom Min kanin Alwin på hur man kunde komma över till den andra buren >.< jobbigt för nu sitter han i den andra buren varje gång jag kommer :) men jag ska fixa så han inte kan komma över ..Lite kort från i dag på honom :D

Jättesöt kanin! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#6 Taack :D
Ovanlig & vacker teckning! :)
Dock vet jag itne riktigt vad, men han är ju sötligt brun runt nosen. :)
Not your mom, not your milk.

#8 jasså ovanlig :D taaack :D joo han är juh sötligt brun runt nosen :P han var ensam i kullen :)
Ser ut att vara svart otter brokad :)
Hur söööt som helst!

kasnke är han otter brokad :) har alltid trott att han har varit svart brokad men han e juh lite brun på nosen och bakom öronen ;D tack så mkt :D
Då är det otter :)

Japp :D skönt att veta vad han är :) har gått och funderat om han är någon annan för han har brunt bakom öronen och på nosen och gult på tassarna dock inte kiss

En gosse man lätt blir kär i. 
Marsvin 4-ever
.
oj vad gullig <3

men gud va söt han e
Jättesöt! :)
// Emma :D

Så söt =)
Mvh Hanna

#8 ovanlig kan du ju knappast säga :P ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Taack alla :D jo en gosse man lätt bli kär i (: när jag såg han förstagången blev jag jätte kär i honom!! Jag ångrar heller inte aatt jag köpte honom och jag kommer dock aldrig göra det ! Han är nog den snällaste och mest sötaste kanin jag sätt hihih ;D För haan e så sällskaplig eller vad man ska kalla det (; Jag har lagt ner mycket tid på att få honom tam och nu är han som en riktig ÄNGEL (A` :D