Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2039 ggr
myhombrero
0

Angoraungar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då börjar det blir dax att söka nya hem åt våra små. Jag har dragit ut på det ett tag för jag vill ju ha alla kvar. Men det går inte.

Jag är inte säker på könen (måste erkänna att det var väldigt många år sedan vi hade kullar och man glömmer med tiden har jag märkt)

Dom är iaf leveransklar 15 april och dom finns i Sundsvall. Ej registrerade men renrasiga. Kostar 250kr st.

Säjes endast till dig som vet var det innebär att ha en ullras och som är bredd att sköta en sån pass krävande päls.

Blå zobel troligast en hona

Blå

Blå

Brun zobel troligast en hane

teddykaniner
0

ÅÅhh..Jag vill ha honan!! (L)

PM:ar dej..:)

Med vänlig hälsning,
Jenny

[BonnieL]
0

Lite OT men hur visar man bilderna direkt i inlägget?

moonsi
0

så söta

moonsi
0

så söta

KaninEmma
0

Jättesöta!

// Emma :D

MarHai
0

Lycka till med att hitta nya hem åt sötnosarna :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Cagi
0

Jag är jättesugen men jag har sagt till mig själv att jag inte ska ha mer kaniner just nu men jag är lite smått förälskad i dina kaniner Obestämd

Veero
0

#2 först lägger laddar du upp en bild, sedan trycker du på bilden så den blir stor och så kopierar du den och sedan går du in så du kan ändra inlägget och klistrar in bilden :)

#0 Kaninerna är såå söta! sugen är jag :$ Men har sagt Nej till mig "/

Baralisah
0

åh, dom är ju för söta!

putt för snuttisarna

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

myhombrero
0

Liten uppdatering: kollade könet idag på alla och dom blå är en hona en hane. Brun zobel hane, blå zobel hona.

Så vi har bestämt att eftersom vi ska ha en hona stannar den blå zobeln och vi säljer viltisabellan som är en hane.

Blå zobel är alltså inte till salu.

Viltisabella söker ett hem, det skär i hjärtat att behöva sälja den. Men man måste tänka med hjärnan ibland.

Hopi
0

Men vilka godingar!!! Jag var sugen på att skaffa en angora förut, men så blev det 2 teddydvv:ar, så nu klarar jag mig med pälsvård! Flört Är angorakaninerna lika lugna o goa i sättet som teddysarna?

myhombrero
0

#11 jag har ingen aning om hur teddysarna är. Men mina är mycket snälla och lugna. Brukar ha dom lösa på gården och dom sticker aldrig någonstans. Håller jag på med pälsen sitter dom snällt tills jag är färdig och dom bråkar inte hur jag än vänder och vrider på dom.

KaninHanna
0

Gud så söta!! :D

Mvh Hanna

myhombrero
0

Vi har pga allergi fått återbud på den lilla svarta, han söker också ett hem.

Måste ta nya bilder nån dag för dessa gör dom inte rättvisa, samtliga har fått ännu mera hår.

Zvintos
0

Fy på dig, inte lägga ut såna söta bilder. Flört
Speciellt inte som jag går i Angora-tankar.
Viltisabellan stal verkligen mitt hjärta!

myhombrero
0

#15 Han har stulit mitt med, jag intalar mig själv varje dag att vi SKA inte ha en till hane. Men det är svårt att låta bli när han kommer fram och buffar på handen. Han är verkligen jätte go.

myhombrero
0

Nya kort på busarna.

Blå buse, rymmer jämt. Misstänker att den vill flytta till franska väduren Smultron. För det är alltid dit han/hon rymmer.

Blå zobel tjejen (ej till salu)

Den svarta vackra pojken.

Han som aldrig är still, brun zobel

Goaste pojken, viltisabella

blå tjejen, tror jag att det är. Måste nog märka dom blå så jag ser vem som är vem.

Sashhi
0

Brun zobel-killen är helt underbar!

Not your mom, not your milk.

Tittiman
0

Underbaaaara!!!

myhombrero
0

Blå honan är tingad. Nu finns bara pojkarna kvar.

TereseE
0

Dom är verkligen helt underbara!

myhombrero
0

Blå hanen är tingad. Kvar finns nu bara 3 hanar.

damparu
0

jag blev helt förelskad i viltisabellan :D

// Ludde

Toaden
0

vilka underbara, funderar på att ta med mig den viltisabella eller den bruna zobelen.. underbara, vill verkligen ha en ullras nu när min ena hanne dött så tragiskt i ett fruktansvärt kattbett =(

myhombrero
0

#24 kan inte lova att dom finns kvar länge till. Många har hört av sig.

Dom är underbara allihopa. Samtliga kommer när man ropar på dom. Dom har lärt sig att pellets får man av dom snälla människorna. Den blå honan har lyckats klura ut hur man tar sig ut ur buren. Men skuttar alltid fram till fötterna och tittar på en när man kommer in till kaninerna. Hon är så fruktansvärt charmig den lilla damen.

Det roligaste är att dom alla verkar gillar Smultron jätte mycket. För är dom lös hoppar dom alltid in till honom och han blir jätteglad varje gång. Så här sociala kaninungar har jag aldrig haft förut och då har vi haft en del genom åren.

Toaden
0

#25 Tyvärr så kommer några kaninungar snart till världen och då har jag bestämt mig för att inte skaffa en till kanin innan de små har hunnit ut. Tiden kommer inte räcka till ännu en liten sak. Tragiskt att släppa så helt underbara kaninungar, men jag kan inte ge sötsaken ett fullgott hem just nu :)

myhombrero
0

Nu finns bara viltisabellan och brun zobel kvar.

Vi säljer även en 1årig hane järngrå. Då vi måste dra ner på hanarna i stallet.

myhombrero
0

Nu finns endast viltisabellan kvar och den stora.

pigelina
0

#28 Fattar inte att isabellis hanen är kvar:O Han e skit söt ju:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Wera]
0

Åh, viltisabellan <3