Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2779 ggr
Tina-A
0

-Du som kom hit via google!

Välkommen hit du som kom hit via en sökning i en sökmotor!

Jag hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor. Registrera dig här nedan så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting.
Bland alla fördelar med att vara medlem finns:

* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.
* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.
* Du kan gå med i dolda grupper.
* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.
* Du får ett fotoalbum, blogg och en gästbok.
* Alltihop är helt gratis!

Tina, Sajtvärd

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Wera]
0

Jag kom hit via Google :D Dock har jag varit medlem sedan april.

Jag hittar inte någon fakta om när dvärgväduren blev godkänd ras i Sverige. Någon som vet? Skriver nämligen en uppsats om tam kaninen <3

[Gretchi]
0

Jag kom också hit via Google :P Sökte på någonting å då dök detta upp :D Har vartit medlem i typ 2 månader :) Min absoluta favoritsida på internet ;D <3 Har typ hittat allt jag behövt å lite till… :P

flikkan
0

Jag kom hit via google! Haha

Jag sökte på något, jag ville ha svar på en grej (kmr nt ihåg vad)

Men så kom KIF upp o jag läste lite o ville bli medlem… o här sittter jag nu medlem på underbara kif :D

emms
0

Jag kom också hit via google <3. Sökte på kanin och det andra som kom upp var kif :D. Blev medlem efter några dagar och har vart här sen dess ;). Hittade hit i januari <3

Emma

eveluss
0

haha, jag kom också hit via google! (;

moonsi
0

japp googlade på belgisk jätte så klart eftersom jag leta massa fakt och hitta denna sida.. väldigt bra

aliciia
0

Jag kom åxå hiit via google, ^

vågade inte bli medlem på typ 3 månader xD

Jojsan
0

#7 Haha, :P varför inte? ^^

aliciia
0

Jag tyckte alla verkade typ, läskiga XD

velenoso
0

Jag kom också hit via google. Letade efter en sida som hade all nödvändig (och onödvändig :D) information om kaniner och hamnade här. Verkligen en jättebra sida!

Jojsan
0

#9 Haha okej ;) :P

Kawaiih
0

jag kom hit via google. Eller jag har kommit till iFokus många gånger. bland annat när jag har sökt på iller, marsvin, studieteknik och kaniner :D

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Sashhi
0

Många som kom genom Google, dokc kom jag via en kompis. :)

Not your mom, not your milk.

Viljans
0

#13 Samma här :]]

[Patriicia]
0

jag kom vi google hit :)

kaningodis
0

Jag kom också hit via Google =)

Kastanjegårdens Kaniner

gullenos
0

goooooooooooogle!

[Wera]
0

Jag kom somsagt hit via google, men riktigt så var det inte!

Jag letade på "djur transport" och kom då till iller.ifokus, skrev trådar där om kaniner! (Jag trodde det var ett forum för alla sortes djur då) och då skrev dom "skriv på kanin.ifokus.se istället" så japå det sättet kom jag hit XD

[Niike]
0

Jag kom nog också hit via google när jag tänker efter.. Eller ja, det gjorde jag. Skulle sätta ut en annons på Boss, en kanin jag hade till salu, och letade efter annonssidor. Antar att jag sökte på "kanin säljes/köpes" eller något liknande och kom hit då.

Sen vet jag inte egentligen varför jag fortsatte, brukar känna mig väldigt vilsen inne på forum, men det fanns väl något här inne som gjorde mig intresserad =)

Kiwanu
0

jag kom hitt för några månader sen. jag sökte väll på något på google och så kom den här sidan upp, jag läste några inlägg, men jag ville inte bli medlem, för jag visste inte riktigt var det. ´ men iallafall så blev jag väll medlem efter som att jag fastnade väldigt mycket här på kif, så jag tänkte väll att det var lika bra att bli medlem ! :D Och det ångrar jag abbsoluut inte idag ! :D jag har lärt mig jätte mycket härifrån 1:D

pepsi-v-emmelie
0

jag kom hit från google oxå :D jag sökte på hur man gör kaninhinder och så kom sidan upp,vart medlem direkt!Tungan ute

tesiresh
0

google här oxå jag sökte på kaniner xD  måånga träffar… men så kom jah hit!

puffopiff
0

jag kom hit via an kompis som blev medlen före mig!:)

Flisans
0

Har varit en del på Perser i fokus, men när jag nu inte kunde ha kvar katterna o tänkte börja med kaniner så chansade jag på att de skulle finnas Kanin i fokus oxå. O JA de gjorde de=)=)

Hittade till Perser i fokus via min mor=)

rebeckao
0

Jag kom till iFokus via Google när jag sökte på LCHF och så upptäckte jag att det fanns fler intressanta grupper här, bland annat kanin iFokus! :) Perfekt att ha hittat hit, verkar vara ordentligt med aktivitet här inne också! :)

jajjen
0

Jag kom hit för rätt längesen första gången. Jag hade ett stort problem med min ena kanin, Hon anföll och morrade och massa konstiga grejer. Sökte på kaninsidor tror jag .För någon vecka sedan kom jag på att jag var medlem, hade helt enkelt glömt bort sidan , nu har jag en till kanin som heter MyssliTungan ute

chery
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag hittade hit idag när jag sökte information om gran till kaniner. Har en dvärgvädur/lejon som heter Loppan och som är född sept -07. Hon går lös i lägenheten dagtid och går på lådan. Älskar att "hjälpa till" med mina hobbies. favorit platsen är rund mina fötter.

ellieh
0

Blev precis medlem, genom google! :D
verkar vara en bra sida, med sköna människor :)

[Niike]
0

#28 välkommen:)

PaaatyPalm
0

Jag kommer inte ihåg hur jag kom hit, var typ 1 år sen nu snart, när jag fick ville. Han fick jag ju i typ februari eller något sånt.. Tror jag kom hit via en länk på typ zoonen eller något sånt..

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

kaningodiz
0

jag kom hit via google.
och jag tycker att de e en suuuper bra sida!!

sagalennskog
0

Kom hit genom att min kompis tipsade mej. ;)

Bra sida iaf :)

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

conejo
0

Välkomna alla nya medlemmar! Detta är en toppensajt för alla kanininresserade!

#27: Vilken sötnos!

Ida-M
0

Jag kom hit via google fasst till Teckning.ifokus :P

[GlittriGris]
0

Google ;)! FAST DEt var ett ba tag sen :P

smylove
0

Google :P xP

Adina
0

Hittade först till hamster, och sen från hamster till kanin typ ;) Men tror det var via "zoonen" eller något sdant för väldigt länge sedan då jag var aktiv där :)

haaanna
0

Google ;) Jag skulle söka hur mkt marsvins skulle väga å då kom ja hit! :D

FijaahM
0

För ungefär ett år sen blev jag medlem på kanin.ifokus , hittade hit genom google, jag sökte på massa fakta om kaniner och ja så kom jag in på den här sidan och jag har fått massor av hjälp här osv.  :) <3

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Lollia97
0

Googlade hit ;)

usagi
0

kom hit via GoogleGlad