(S) Blåvikens Take me to Heaven
Blåvikens Take me to Heaven
u. Blåvikens Ystra e. Blåvikens Yazz
Född: 290408
Ras: Hermelin Fuchs
Färg: Beige
Uppfödare: L. Nilsson
Tyvärr har det inte riktigt klickat mellan mig och "Truls", så därför är han nu till salu. Truls är väldigt sprallig och busig, och sedan jag köpte honom har han bara blivit mer och mer framåt. Han är dock fortfarande lite blyg, men väldigt snäll och trevlig. Han är ställd på 93p med avdrag för kort päls (ej färdig).
Han har nyligen blivit pappa till en väldigt lovande kull och jag tror att han har mycket att ge, så därför säljs han gärna till Avel!
Skötselråd, övergångsfoder, stamtavla och tidigare bedömningskort medföljer. Jag bor i Skellefteå men transport kan ordnas runt om i landet.
Ring 0761033194 eller maila frihetens@hotmail.com för mer bilder och info. Besök gärna vår hemsida, www.frihetenskaniner.se.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hur mycket kostar han? :)

#1 Spelar inte särskilt stor roll, men ca 400 kr.
www.frihetenskaniner.se

putt
www.frihetenskaniner.se
Jättesöt :)
Putt!
// Emma :D

Putt
Mvh Maia

Ev. tingad!
www.frihetenskaniner.se
Så synd att det inte har klickat mellan er:( men lycka till med säljandet. Det kommer inte ta lång stund innan han fått en ny ägare;) Han är ju sååå gooo:)<33

#7 Ja :) <3
www.frihetenskaniner.se
putt
Så tråkigt att du ska sälja honom, han är ju så himla söt. <3
Även om jag förstår varför du väljer att göra det såklart. :)
Hoppas att du snart hittar ett bra hem åt honom.

hihi såå sööt :D
// Ludde
putt
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

:)
www.frihetenskaniner.se

Finns kvar .. :)
www.frihetenskaniner.se
#14; Hoppas han finns kvar tills pappa fått ett jobb (a)

Hade gärna tatt honom om han inte fanns i skellefteå.. Liiite för långt bort för mig på västkusten<3

#16 Transport brukar lösa sig :)
/Elvira :D

#15 Kan hålla honom ett tag om du är intresserad, det är inte bråttom alls att han flyttar egentligen. Behöver burplatserna om ett par veckor, men har extraburar så det är inget problem :) Jag väntar gärna om han får komma till ett bra hem!
#16 Det finns alltid folk som kan köra, och annars så kan jag skicka honom med hästtransport ;)
www.frihetenskaniner.se

Jaah är liite intresserad tror du han kan bo med marsvin? Hoppning har du hoppat honom något är ute efter hopp kanin ?? ;) <3

#19 Kaniner och marsvin ska inte bo ihop.
www.frihetenskaniner.se

SÅLD!
www.frihetenskaniner.se