Vad har ni i buren?

Halm och Toa-lätt :)
Mvh Maia
toa lätt i både toan och som bottenströ . halm under hyllan :)
Hälsningar Vemsan
Spån och Halm. :)

Själv är det bara tidningar och halm (:

Kan vara kul och se bilder på hur det ser ut inuti era burar.
Jag har torv och spån underst (olika i olika burar) och sen halm ovanpå i vissa burar.
Först spån på burgolvet och sedan ett lager halm över men i toaletten har jag "Toa-Lätt" :)
// Emma :D
Just nu har jag bara hö i botten + toa-lätt i toan. Men jag ska byta så fort jag kan och har bestämt mig för vad jag ska ha i botten eftersom de bara äter hö från botten så då känns det som att jag måste rengöra ofta för att de inte ska äta skitigt hö.

Halm och toa-lätt :D
// Ludde
i buren har han en matta sen i toalådan har han vanligt spån
sen i resten av hans rum, har han mattor och filtar att ligga på, men han föredrar mest att ligga enbart på golvet ^_^
Spån + halm.

spån+halm kattströ grejs i toa lådan

Spån i buren och (klumpande)kattsand på toan.
kissmekate.blogg.se
spån och halm till dom där ute och till dom där inne har jag toalätt till en i hela buren, och lakan itill den andra med toa-lätt i lådan ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Spån i burarna och halm i husen (:
När jag hade kanin hade jag halm, efterso spån var så smått och lätt sprättes utanför buren plus att vi fick hö och halm gratis av farmor och farfar som är bönder :)
Värd på Choklad iFokus
Tidningspapper i vissa burar, halm i andra.
Not your mom, not your milk.
Spån där de kissar, lite tunt lager här och där i buren där de inte kissar, och halm över allt. Har bara det för mina kaniner har teddy päls, men har en korthårig som enbart har spån överallt. För han äter upp all halm hela tiden :P
spån och halm
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

jag har först ett lager sågspån sen ett lager halm:) sen har jag hö på en hyla hos dem:)

I buren har jag först tidningspapper, sen halm ovanpå. I toaletten har jag spån.
jag har spån i halva, och den andra halvan har jag en handduk han ligger på.
funderar på att skaffa halm..

Alla verkar använda toa-lätt.
Någon som har mera bilder??