Brådskande! behövet hjälp snabbt!
Jag har stoppat i mina banan skivor o ugnen nu. Hur mycket ska jag sätta den på och hur länge? (Kaningodis ska de bli alltså!)

Haha, jag har också det i ungen :) Stoppa på 50 grader. Det kan ta upp till 3 timmar. jag har haft i dom i 2timmar å lite mer ;D

Okej:D hah!
tack för svaret!

Vsg :) Nu har jag haft i dom i 3 timmar, och dom är inte klar :/

Oj, tar det så lång tid.. Men ska man vända dom eller så?

hm,. jo man kan vända dom. Jag tror inte det spelar nån roll :) man känner på dom när dom börjar bli klara. Det är bra att ha på fläkt också, då går det fortare!
Hehe. vad trevligt. Alla håller på och gör godis till sina niner :D

Mina bananer va fortfarande mjuka när jag tog ut dem:/, hon fick några av dem endå, men tror ni inte att man kan ha på lite högre grader och sen lite kortare tid ? :s

8# oh!, dedär såg bra ut! hur gjorde du?, lät dem bara vara kvar?, jag lät bananerna vara kvar över natten fasst jag tog ut dem och lät dem lufta liksom.

hm, jag gjorde två plåtar med bananer, äpplen, mango och rotselleri. Stoppade in allt i ugnen runt två på dagen och kollade då och då.. tror inte det var riktigt klart förräns klockan 5.. sen lät jag plåtarna stå på eftervärme i ugnen. Nästa morgon blandade jag godiset i ugnen med torkade rönnbär, pumpafrön, solrosfrön och knäckebrödsbitar och la de i en burk :) Albin älskar det!

#10 de ska jag prova:D går direkt och skär upp bananer:D hur stora ska bitarna vara föresten `?

Jadu, ganska tunna :P Dom krymper ju lite i ugnen också :)

Okej, men fastnar dem inte på plåten om dem e för tunna ?

Oj! Det glömde jag ju säga! Man måste ha ett bakplåtspapper under, men det kanske du förstod ;) Annars kan det lätt bränna fast :) Du kan ju vända Bananerna efter nån timme, då brännerdom inte fast :D

Haha okej :p, funkar det inte med rapsolja då ?:s

hm, jag vet faktiskt inte, är det så bra för kaniner? ingen aning. Men om man har bakplåtspapper blir det ju bara banan, ingen olja till kaninen så jag tor det är bäst ;)

Matilda_91; Vad läckert det såg ut! Man blir ju sugen själv oxå! Ska gör nån liknande blandning åt Dennis oxå! Jättesmart!!!!! Men det ska nog bli nån bit åt mig oxå..
och hundarna borde ju gilla det oxå! Torkade bananer o äpplen iaf! Får testa!
Jag håller med Hopi. Det ser faktiskt jättegott ut. Nästan så att man ska torka lite frukt till sig själv och äta som snacks :D
Matilda_91 verkar alltid ha något nytt pyssel i matväg som man kan hitta på. Undrar om hon kommer på allt själv! =D Lysande i så fall (kock nästa?)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hihi, nja kock tänkte jag inte bli ;) hihi..
Ja min hund gillar Albins godis, kanske inte lika mycket som hennes eget levergodis, men hon äter det :) Jag tänkte också torka till mig själv först, men när jag luktade i burken men färdigt kaningodis tappade jag aptiten kan jag säga. Fy vad illa det luktade, jag vet inte hur jag ska förklara för det luktade ju inte unken eller så utan.. jag vet inte, illa! :P