Vad ska ni göra idag?
Vad ska ni hitta på med era kaniner idag?
Jag vet inte riktigt. Umgås med dom i alla fall, för blev inte av så mycket av det i veckan då det bara var plugg plugg plugg. Testade sitta hos dom och läsa en bok, men då ville de åt boken :P
Jag tror inte jag kan vara med min kanin särskilt mycket idag, eftersom jag ska ut med ett par vänner och sen ska jag plugga. Så det för väl bli lillasyster som aktiverar honom.
Eftersom jag ska måla kaninburar så får de dessvärre roa sig själva större delen av dagen. Kommer släppa ut dem på tomten en åt gången så de får göra av med lite spring i benen i alla fall, men sen blir det inte så mycket mer.
Jag ska ut till mina odjur nu :)
Tänkte faktiskt hoppa med Humle och Bayliss och se om de verkar intresserade av det. Även rasta allihop och städa.
Eftersom det är jättefint väder idag (11 grader sa mamma!!!) så ska jag ta ut alla kaninerna och borsta och klippa klor och även hoppa lite med Robyn och William tror jag.. Ev. städa till någon liten lortgris ^^.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Jag och barnen ska ut i det fina vädret idag med vår kanin på promenad. Sedan ska vi se över "kaninhuset" lite som vi har gjort av vårt uthus. Vi ska nämligen köpa en till kanin på fredag nästa vecka. 
Jag har redan varit ute ett tag och städat lite burar och har släppt ut några kaniner i hagen.
Förhoppningsvis så ska vi hämta ett släp med hö idag också:)
Och, om pappa har tid, fortsätta bygga.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#6 Här är det jättetrist väder! :(
#7 Vad roligt, vad är det för någon ny kanin?

JAg hade planerat att vara ute och pyssla med dem läng idag men nu snöar det bara en massa blötsnö!
:( Hoppas det blir bättre väder snart!

#9 Det är en svart New Zeeland. 
Hon är 6 månader gammal och ska få flytta in i båset bredvid vår Maja som är en Löwen på 4 år.
Det är så lerigt ute så dom får roa sig själva i hagarna :) Vilket jag inte tror dom lider av :P
idag hade jag storstädning i rufus rum, han var dock inte så hjälpsam. hade sopat allt boss i en hög och rätt som de är står han mitt i högen å kraffsar ut allt igen XD ^^ sen blev de lite kel, nyss gett honom en morot <3
Jag ska ut på en lång utflykt efter som att det är lördag, & då får Dolly alltid speciell uppmärksamhet eftersom att jag har mycket tid då.
vi ska upp i skogen & hoppa, fota, leka, busa & ha kul!
Sen ska jag ge henne en fet myskväll framför malodifestivalen, med ett fruktfat såklart :)
Hon är bortskämd på lördagar -.- <3
haha jag älskar henne :)
Jag skulle ha hoppat med Poxan, och seltränat Chester idag men det höll redan på att bli mörkt när vi kom hem så det får bli imorgon. I övrigt har det inte hänt så mycket idag, Chester dampar av sig i kaninhuset och resten har precis fått komma in från hagarna.
Har även mockat, och matat dem små odjuren och dem ska få sin middag typ nio som vanligt, då får Chester komma in i sin bur igen också.
Imorgon ska jag hoppa med tre och selträna två hade jag tänkt :)
jag har varit och tävlat jag :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Jag har släppt ut Vanesso på heela altanen idag (han har inte varit där på typ två-tre månader nu så det var kul för han :)). Sen har han fått skutta i hagen så mycket han ville (som han alltid gör) och så har Isadora och hann fått vara tillsammans i Vanessos bur för första gången! Det gick jättebra!

Idag så har alla tre vart ute o skuttat i sele på morgonen, och Lille skutt och Ior var ute lite senare och fick sitta på en filt och mysa i solen :) Så jag fick passa på o fota lite också :P
Städar burarna och fota lite :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Jag har städat burarna, tagit ut kaninerna och borstat och myst med My ^^
Har städat, klippt klor och suttit i hagen med Channie. Har varit fint väder hela dagen så jag har funderat på att ta ut henne men det har inte blivit ännu… Vi får se ^^
Idag har jag gjort allt vanligt - städat burar, matat och gosat ;)
Sen har Epoxy, Zack och Zeb hoppat medan Granith, Chester, Zid och Tusch var i hagarna.
Jag har även snott grenar från plommonträdet, så idag fick dem lite omväxling istället för att alltid äta äppelgrenar.
Kvällsmat blir det vid nio som vanligt.
Väldigt charmig bild på Epoxy fotat med mobilen ^^

På rättegång för att vittna, sen ska jag till LU i eksjö.
Solbackens kaniner
Låta Curry springa lös, resten i hagarna/sele. ^^
Borsta Curry såklart, sen allt vanligt som att ge dem mat o så, sen ska jag nog fota lite och kolla deras klor. :)
Inget speciellt alltså (ska in till stan så hinner inte precis med så mkt heller). :p
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Ska mysa lite och kolla klorna:)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

#31 vilken tur du har som lyckas köpa rumsrena kaniner :) jättesöt bild :) att ha dem frigående är det absolut bästa sättet jag vet. man kan umgås med dem jämt och behöver inte planera in så mycket :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Jag ska snart ut och natta kaninerna, pussa på ungarna, sen in och pyssla med frassen, sen kolla på en film och efter det sova! ^^
Solbackens kaniner

:)
Idag har Humle och Bayliss fått komma ut i hagarna och Niike och jag har pluggat SO i det vackra vädret. Himla mysigt var det, fast Niike tröttnade efter ett tag och ville hellre springa och hälsa på Bayliss ^^,