Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 449 ggr
Luppur
0

Kolla kön hos vetrinär ?

Hej !

Ska ta en kull i sommar, och undrar om man kan åka med hela kullen upp till vetrinären och få hjälp med könsbstämning ?

Vill veta, annars kanske jag kan göra det själv, men är bara lite nyfiken om det är någon här som har gjort det, hur mycket kostar det isåfall ? Kram !

Cagi
0

Jag har ingen aning om vad det kostar? Ett tips? är att du ber en uppfödare i närheten av dig att hjälpa digGlad

Luppur
0

#1 : Okeei ! Jo, jag har en uppfödare här på min gata som jag har ganska bra kontakt med ! Kan höra med henne när tiden är inne, men är det någon som har gjort detta så får den gärna skriva ! :D

Linnet
0

Finns det ingen annan kaninkunig du kan be om hjälp, har då aldrig hört nån som åkt till veterinär för att kolla kön, däremot har jag själv hjälpt flera som inte kunnat kolla det själv. Djuraffär kanske, men dom brukar inte riktigt vara att lita på, dom brukar inte vara så kunniga på sånt.

Luppur
0

#3, Jag litar inte så mycket på djuraffärs personalen, vänder mig häldre till en som kan det dem gör, så det inte blir några misstag ! :)