Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 978 ggr
Skrutt
0

Hjälp till att utöka foderbilens sortiment!

Jag och Agenten här på kanin I Fokus tycker båda att det vore jätte skönt om man kunde beställa storpack med hö,spån, kaninfoder m.m från samma leverantör som vi beställer katt och hundmat ifrån dvs www.Foderbilen.se

I nuläget riktar sig deras sortiment endast till hund och katt. När jag letar hittar jag inget annat företag som har det vi efterfrågar. Eftersom foderbilen fungerar så smidigt och har bra priser särskilt om man beställer över 900 kr (frakt fritt då) så skulle vi gärna se att dom utökade sortimentet även för kanin och andra smådjur. Finns ju många som har flera olika djurslag hemma men som inte har möjlighet att släpa tunga säckar och lådor från affären.

Skriv gärna ett mail till dom där ni undrar om dom kan tänka sig att utöka sortimentet. Men vi kanske även skulle kunna ha någon slags intresse lista här där vi "skriver" på.

Skriv under här: Lista

Hoppas så många som möjligt hänger på nu så vi får igenom detta Glad

/Skrutt & Agenten

Skrutt
0

putt

Maiae
0

putt:)

Mvh Maia

gullenos
0

Tycker ni borde göra en lista :)

spiritedaway
0

Håller med #3

Varför inte göra en lista med de som eventuellt skulle vara intresserade? Och skicka in ett mail senare till dom.

Skrutt
0

Oki

jag börjar(borde man ha efternamn?):

Skrutt-Heidi

Solkaniner
0

Jo efternamn är nog en fördel, det ser mer professionellt ut ;)

Jag är på!

Josefina Lanér

Ebba-A
0

Självklart! Tycker att det mehövs en seriös namnlista också, så jag gjorde en: Namnlista. Vore bra om Medarbetare kunde sätta den i startinlägget, så fler kan skriva på.

Värd på Choklad iFokus

Zvintos
0

#7: Skrivit på namnlistan. ^^
Lämnade en liten kommentar också. =P

[Niike]
0

#7 fixat!

Catta89
0

Har med skrivit på nu =)

Qepta
0

Påskrivet ;)

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Skrutt
0

Tack alla ni som hjälpt till att fixa med detta ännu mer Glad*kram*

För att göra listan ännu mer seriös så skulle det vara bra om någon ändrade stavfelen i texten Flört

Skrutt
0

Frässten, länken hit till Kanin I fokus funkar inte heller, går det att fixa?

spiritedaway
0

Så. Nu har jag skrivit under.

Skrutt
0

Tack alla ni som hjälpt till att fixa med detta ännu mer Glad*kram*

För att göra listan ännu mer seriös så skulle det vara bra om någon ändrade stavfelen i texten Flört

Länken från listan hit till oss funkar inte heller, Ebba-A kan du fixa detta?

Skriver detta igen eftersom det hamnade högt upp!

TereseE
0

#15 Precis, jag lade också märke till stavfelen.

Ebba-A
0

Såg nu att det var några små stavfel, förlåt. Skulle fixa det nu, men så funkar det ju inte att ändra det ><

Värd på Choklad iFokus

Skrutt
0

Jag hade precis fått mail från foderbilen. Ett roligt mail Glad, dom skrev att dom redan planerat att erbjuda ett slimmat smådjurssortiment innan majs utgång. Så jag hoppas att det betyder stora lass kvalitets hö,foder och spån/toalätt Glad. Men jag tycker ändå vi kan fortsätta skriva på listan så kanske sortimentet blir bredare om det nu skulle fattas nått som vi saknar.

Skrutt
0

putt

[BonnieL]
0

Skrivit på! Glad

[Niike]
0

#18 Oj, vad roligt att höra! Det lönar sig att ta tag i det =)
Tänk på att säga till dem vad ni vill ha, så det inte blir t ex. gnagarblandningar och så.

smurfan-13
0

bra ide!

ska nog maila dem imorn och höra om de har ngra planer på det. :)

[Niike]
0

#22 Har du läst #18?

smurfan-13
0

#23 noop det hade jag inte. :) Toalätt har de redan på foderbilen om någon har missat det. :)

Men jag ska nog maila dem idag ändå. Vill ju att de ska ta in det märket på pellets som jag ger mina degus ;)

smurfan-13
0

Det finns planer på att införa ett smådjurssortiment, hur det kommer se ut är dock än så länge lite oklart. Vi tackar för dina förslag till produkter, vi sparar alla synpunkter och förslag från våra kunder och använder som beslutsunderlag.

Var svaret jag fick när jag mailade dem och frågade om de har planer på att ta in det fodret jag använder. Så mitt tips? till ALLA är att maila och fråga efter det ni är intresserade att köpa helt enkelt. ;)

TereseE
0

Jättekul att höra!

Btw Toa-lätt finns redan att köpa från foderbilen.se

Skrutt
0

JA visst är det kul att dom faktiskt tänker bredda sortimentet, får hopaps att det är grejer av bra kvalite som kommer Glad