Kanin foder/hö/spån hemlevererat?
I nu läget har jag bara katter och beställer kattmat och kattsand via foderbilen. Väldigt smidigt tycker jag. Men dom har inget för kaniner och jag har ju planer på att skaffa kanin så jag undrar om någon av er vet nån bra nätbutik som gör hemleveranser med kanin foder, spån m.m?

Det finns MASSOR :)
Kommer inte på någon just nu,
Men det är bara att söka på google (;
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
#1 haha jag sökte innan men hittade inget, skall kolla mer ikväll.
# 2 Tack! 
Gärna utan frakt om man tex beställer för en viss summa.
Putt
Har du inte någon Granngård/Lantmännen inärheten? Bara åka dit och köpa billigt iställer för att krångla med beställning.
Vi köper också från Foderbilen till hunden och katten.
Har en liten fundering, de är väldigt lätta att ha med att göra och tar gärna in nya märken om man skulle sakna något. Kanske man skulle kunna höra efter med dom om de skulle kunna tänka sig att ta in kaninfoder också? Jag tänker att om det finns ett stort intresse så borde de ju kunna starta upp ett sortiment även för kanin…

#5 Okej ^^'
men det bror ju på, jag fattade som du du letade sidor som sålde sånna produkter.. men du kansk menar att en foderbil ska körs ut dem ? ;/
/Saralindh
# 7 jag har inte bil så därför vill jag ha det hem levererat. Tycker förövrigt inte att det är krångligt att beställa, foderbilen är proffsiga och snabba
men har tyvärr inte sortiment för andra djur än hund och katt.
# 8 Ja det var en bra ide
skall vi ta och skicka ett mail till dom båda två. Ja menar dom borde ju faktiskt tjäna på det, det är ju många som har både katt,hund och kanin (eller andra smådjur). Vore ju skönt att beställa allt på samma ställe.
# 9 hehe kolla på rubriken så ser du att det hemleverans företag jag letade efter 

#11 Okej.. Tror faktiskt inte att det finns något sånt för kaniner…
men det finns massa "djuraffärer" på internet som levererar fram till dörren, och i annat fall till närmaste post :)
/Saralindh
# 12 ja men det är ju det jag vill ha, ett företag som levererar hem 

#13 men dåså!
Kan leta upp några, skriver länkarna i nästa inlägg! :D
/Saralindh

Hoppas jag fattade rätt vad du menade (:
Själv tycker jag bäst om Zoosajten!
/Saralindh

åh den sista blev lite fel XD
Finns nog inget bra där.. :P
/Saralindh
haha nästan rätt. Asså dom företagen skickar hällst med post och då får jag hämta ut det nere på pressbyrån och då skulle jag lika gärna kunna gå till djuraffären( som iförsig är så otrevliga så där handlar jag aldrig) som ligger nåra meter bort. Vill ha det hem till dörren, sen så hade dom inte spån,hö och sånt, dom hade saker bara. Jag menar företag som specialicerat sig på att leverera hem sånt som folk inte orkar släpa hem som tex stora kattsands lådor/påsar, kattfoder, kanin foder. spån ,stora hö påsar. Här är ett exempel www.foderbilen.se dom är skitbra förutom att dom bara har ett sortiment till katt och hund.

jaha… ;P
zoo sajten levererar Spån och sånt (:
Synd attt jag inte kunde hjälpa dig..
Men hoppas du hittar något!
/Saralindh
Tack för du tog dig tid att försöka hjälpa mig alla fall 
Jo jag såg att dom levererar spån men inga storförpackningar tyvärr.

Det var så lite, jo :P <3
/Saralindh

Jättebra tråd :)