Vad heter era kaniner
Jag undrar vad allas kaniner heter. Min heter gucci men det tog mig flera dagar att komma på vad hon skulle heta. * dålig fantasi *

Det värkar som om du menar en hö häck, Ja det ända jag kan komma på är om du har en toalett är att du stoppar höhäcken över toaletten. Nåån annan som kommer på nå bättre?
aa men jag har faktist prövat det.. Men det går inte alls

Tack ;) Nej tyvär man snart :) Gucci Var ju jättesöt .
Tack ^^

söt!

Min kanin heter Brutus ^^,

Fina kaniner allihopa :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vi har fyra kaniner just nu. två vuxna och två ungar.
Våra kaniner heter: Moller, Leah, Cocos och Junior. :D
Mina kaniner heter:
Fia
Hoshi (betyder stjärna på japanska)
Mimi
Zvinto
Iris
Dicken
Dragon
och min kommande kanin heter Järnsaxa
#21: Åh vad söt XD XD

När vi fick våra kaniner så hette dom Bamse och Peter. Min flicka döpte om dom till Elin och Vilma. Tyvär dog Elin (Peter) för några veckor sedan. Nu har vi bara Vilma kvar som är lite mer sällskapssjuk än vanligt
#22: Tack :D

Min heter Ivy, jag kommer inte ihåg hur jag kom på det namnet…
#21: Oj.. 10 veckor skulle det stå, inte 9 ^^ Förvirrad i räkningen där :)

*svimmar* alla kaninerna är ju för söta!!
Vår kanin heter Rapunzel men vi kallar henne mest Punzie. Vår förra hette Busan men hon blev ofta kallad Bummin…..hehe.
//Muumintrollan
gulligt :D

Dennis.

#33; Oj vad söt han är Lille Skutt! Gulligt namn oxå!
#33: Supersöt Lille Skutt är :PJa, både Stampe och Lille Skutt är ju rätt vanliga kaninnamn, hehe
#33: Supersöt Lille Skutt är :PJa, både Stampe och Lille Skutt är ju rätt vanliga kaninnamn, hehe
Jooo det är jue vanliga namn på kaniner…
När jag var liten ville jag ha en vit kanin som skulle heta vitnos, för min bästa vän hade det…
Nu har barnen fått bestämma, annars hade han nog fått heta…. Karo…. tycker det är kul att sätta "fel" namn på djur…
#38: Det är så lätt att döpa dom till något vanligt :)
Förut hade jag en svart kanin. Han hette Sotis :D dålig fantasi.

min lilla söta och argsinta nin heter Maja<33
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#42; Oj vad sööööt Trulsan är!!!! 

Mina kaniner heter Mr Darcy och Apache 
#45: Vilka spännande namn. Hur kom det sig att de fick de namnen?

mina kaniner (dom som har namn) heter
Lilla Blå
Cognac
Elsina
Herkules
Pajas
Diablo
Rizzla
Joker
Emma
Herman
Andrea
sen har ja några som inte har nåt namn. (dålig fantasi)

#46 Jag tog dom namnen efter två hästar ^^ hade haft dom i två veckor utan namn och bestämde mig att dom bara måste ha ett namn. Så när jag var ute å gick fråga jag två stycken som red förbi vad deras hästar hette så dom blev döpta efter dom XD

Min kanins namn (Pandie) döpte jag till för att,, först så måste de va nått på P, jag, min mamma, pappa och mina två bröder börjar på P så det har blivit någon slags symbol för oss. Sedan när jag var hoss denhär kanin uppfödningen hela tiden så va de svart vita och brun vita kaniner, jag fäste mig direkt vid Pandie men visste att jag inte fick någon kanin då jag hade masssooorr av andra djur!, jag gick till Pandie inprincip varje dag och gosade med alla kaniner, sedan när jag till slut fick henne endå så tänkte jag att hennes systrar hade sett ut som pandor med dem svarta fläckarna på sin vita päls, men Pandie såg ju inte riktigt ut som en panda, så de kunde hon inte heta. Sen tänkte jag på Pinda, Pallie, Pondie osv. Men det blev Pandie, tyckte det var finast :)