Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 558 ggr
Kiwanu
0

Falun/Dalarna ? Intresserad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej !

Någon här som är intresserad av en eller kanske två kanin ungar om ett par månader? (maj-juni)

Min underbara dvärgävdur hona ska äntligen paras med Elzas` Findus (en dvv/lejonhuvad) gosigaste kaninerna man kan hitta !

Båda två har dem underbaraste tempramenten man kan hitta, nästan som små hundar. & båda är ju super fina. Vill tillägga att Findus knappt har någon man alls !

Vill bara checka av om det är någon som är intresserad som bor någolunda nära falun, eftersom att jag inte har bild & jag är rätt ung och min mamma & pappa kanske inte vill fara flera mil för att sälja en kanin !

Man får med härstamningsbevis, övergångsfoder, och eventuella bilder (via mejl) på kaninen sen den var pytte liten som ni då får lägga ut på internet om det önskas, utan att fråga mig !

Skötselråd om det behövs.

Priset är inte ritkigt bestämt, det tar jag när ungarna har kommit.  Men det kommer att ligga runt 250-300.

Bilden är på Dolly, min hona. Har ingen bild på Findus ännu, men det kommer inom kort !

Mera frågor och funderingar ?! Kontakta mig !

Isahjeerta@hotmail.com

Eller pm:a !

Ha det bra !

Kiwanu
0

bil* inte bild där det står:  eftersom att jag inte har bild & jag är rätt ung

[Wera]
0

Aaw så söt kanin, fin färg :)

Kiwanu
0

#2, jag vet helt underbar ! :) Zobel Siames brun

för er som undrar ! :D

Maiae
0

Naww villken  söt kanin, lycka till med försäljningen ;)

Mvh Maia

Kiwanu
0

#4, I know ! Man tackar man tackar !

emms
0

#3 Är inte hon brun zobel? :P

Emma

[Wera]
0

#6 Tycker också det, brun zobel.

Sashhi
0

Siames är hon inte, utan brun zobel.

Vad har du för mål med kullen? :)

Not your mom, not your milk.

Kiwanu
0

#6, #7, #8 ni har helt rätt, fel av mig ! x'D Brun zobel är hon !

#8, målet med kullen är att få fram deras 2 underbara temprament. Kelkaniner då. :D

[Wera]
0

Köparna, dom intresserade behlöver ju nödvändigtvis inte bo nära Falun i Dalarna, transporten kan ju lösas. Transport.ifokus t.ex.

Kiwanu
0

#10, nej, det har du ju rätt i. Men det kan ju underlätta, om man te x vill komma och kolla innan och så :)

men tack för tipset !

Kiwanu
0

putt !

någon som är intresserad!?