Rasta innekaninen ute?
Hej
Tänkte ta med Leo ut i sele snart, det börjar ju bli lite varmare nu men är ju fortfarande kallt, är det risk att han som innekanin blir för kall även om man bara är ute en liten stund?
Det borde inte vara någon fara att gå ut med kaninera nu när det börjar bli varmt. Är ju kul för innekaninerna att komma ut och röra på sig i snön :)
Se upp för att gå ut när det är blött bara.
Man kan ju även ha täcke på kaninen om man är rädd att den ska bli kall och sjuk.

Jag brukar också låta mina vara uten en liten stund om det är fint väder!
En liten stund är nog helt ok :D en timma lär han nog klara av. Bara det inte är så blött, regnar och är mer än -10 men några minus grader är ok :-D

Tackar :) Om det inte börjar ösa ner igen så blir det lite utespatserande (troligen grävande) i helgen.
#2 Täcke på kaninen ?:P
Kaniner tål kyla bättre än värme så det är ingen fara att ha ute en innekanin även fast det är kallt :) Fast den behöver kanske inte vara ute hela dagen :)
#6 Finns täcken till kaniner man kan sy, jag har flera stycken ^^ man använder dom inte, bara roligt att sy dom 
Men om Leo skulle ha täcke på sig (dock inte nödvändigt) lär det inte vara så kallt (lär inte vara det utan täcke heller) men när man sen är inne kan han få värmeslag för att det är mkt varmare inne, men om det inte är så kallt ute lär det inte vara några problem.
#7 skyddar täcket även under magen? är ju tassarna och magen som får den värsta kylan först.