Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 558 ggr
Jetaime
0

Regnbågen´s Escobar Till Salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu bestämt mig helt för att sälja min lilla Emil. Då det har blivit allergi i familjen måste alla kaninerna flytta ut (har tidigare även haft några kaniner inne), och då har jag inte plats för alla kaninerna om jag ska kunna fortsätta avla på teddyvädurarna. Sen känns det rätt egoistiskt att kastrera honom eller bara låta honom sitta här när han är så fin och go'. Ser gärna att han kommer till Avel, men då en liten uppfödning som har tid för alla kaninerna och kan ge dom det det förtjänar. Det känns otroligt svårt att sälja honom, då han är en mycket speciell kanin… Har haft ett par intressenter på honom men det har inte kännts helt rätt så jag hoppas att jag ska hitta ett riktigt bra hem till honom!

Regnbågen´s Escobar "Emil" Ras: Teddylöwen
Färg: Havanna  wienertecknad, oddeye (A_B_ccD_ggXx)
Vikt: ca. 1,4kg
Född: 080215

E: Napoleon (tysk imp.) U: Samantha (tysk imp.)
Uppfödare: Pernilla Jönsson

Kullar: 2
Antal ungar/kull: 4,4 varav alla överlavande

Han är just nu nerklippt (dock inte på bilden) och fäller, så han är inte jättefin just nu. Men har väldigt fin päls i vanliga fall som är väldigt lättskött utom just när han fäller. Är en aning hanig när han luktar honor, och kan stänka lite gran då också ^^. Är världens snällaste!

Hanna Persson
hanna_m.ail@hotmail.com
0730-541019 / 040-452242
www.jetaime.se

Veero
0

Han är så vacker! Hoppas du hittar ett bra hem till han, tror nog inte det blir så svårt :)

Zessan
0

va söt!

KaninEmma
0

Han är jättefin! Hoppas att du hittar ett bra hem åt honom! :)

// Emma :D