va är morris för färg ?

tack ;P va e han för färg då???????
vad är det för ras?
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Din kanin har ingen Godkänd färg? (viltsiames).
Lejonhuvade kaniner ska väga 1,31-1,70 kg, och är godkända i standardens alla färger och teckningar.
#4 Är inte lejon huvad kaniner godkända i alla färger?
#5: Ja, i alla standradens godkända färger.

hmm…"/ trodde han va chinchilla men ok… vad menas me standardens alla färger och teckningar.???
#7 Alla godkända färger/teckningar som finns i en standard typ :P
Din kanin är antagligen överviktig om han väger 3 kg. :P

jag vet xD håller faktist på o banta han ;P
Är du säker på att din kanin är renrasig?
Jag tycker den ser ut att ha väldig stora öron, bland annat..
#10 Tycker också det :S fast alla lejon är ju inte så rastypiska.

jag vetinte :S men att jag tycker han är välldigt stor för o va lejon hermelin jag trodde han skulle va som en hermelin (lite större) men han e ganska stor :S har inge bevis hellr på att han e renrasig
#12 Finns ingen ras som heter Lejon hermelin, bara lejonhuvad kanin. :P Lejon är större än hermeliner och har längre öron.
Men det kan vara så att han inte är så rastypisk. Hade ett lejon, hon hade långa öron hon med :P men hon hade stamtavla. Fast ja hon var inte så jätte stor, men Morris blir väl mindre om du bantar han. Han verkar överviktig. :)
Pröva aksnke att ta bort all pellets, ge bara hö, vatten och grönsaker?
Väldigt stor - även för att vara överviktig. Tror inte att han är renrasig, men viltzobel brun är han.
Not your mom, not your milk.
dvv/lejon blandis då? :)

ok tacck såå mycke ;P (= då vet jag de
Sen gör de ju inget om den inte är renrasig ( rastypisk ) om du inte har tänkt att ställa ut.
Går ju Att ta en kull med en hona och få rastypiska godkända ungar :)
#16 mätt öronen, är han dvv blandis är öronene oftast lite längre än en normal lejon ;)

aahh hahah de får jag göra ;P