Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 757 ggr
ladysurprise
0

Hane önskas låna till avel

Jag skulle villja låna en Hermelin hane eller Lejonhuvad hane eller gotlands hane.. Skriv och beräta vad dui har att erbjuda.. Skriv pris och Visa hjärna bild.. De går oxå bra att möjla mejla mig på gumman_89_1@hotmail.com.

Om så önskas så kan vi dela på ungarna mot biligare betäknings avgift..

Info o bilder om mina damer kommer

ladysurprise
0

Någon som kan gå in och ändra mina stav fel? Så blir de lättare för fålk att läsa..

ladysurprise
0

putt

KaninEmma
0

putt

// Emma :D

Trasdockaa
0

Vart bor du? :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

ladysurprise
0

Oj de har jag vist glömt att skriva.. jag bor i alvesta 2 mil utanför växjö mot halmstad..

kastanjen
0

Titta gärna in på min hemsida www.kastanjen.dinstudio.se Jag har två lejonhuvade hanar, en gul/blå japantecknad och en vit rödögd och så har jag en lejonhuvad dvv, blå. Kan tänka mig att låna ut dem.

Hör av dig om du är intresserad så kan vi säkert komma överens om ersättning.

ladysurprise
0

putt

Jetaime
0

Jag har en vit blåögd lejonhuvad kanin och en havana wienertecknad teddylöwen som jag gärna lånar ut till PARNING. Bilder finns på hemsidan www.jetaime.se
Du kan få mer info och bilder på mina sötnosar om du mailar mig: hanna_m.ail@hotmail.com Finns i Höllviken, skåne.

Jetaime
0

Jag har en vit blåögd lejonhuvad kanin och en havana wienertecknad teddylöwen som jag gärna lånar ut till PARNING. Bilder finns på hemsidan www.jetaime.se
Du kan få mer info och bilder på mina sötnosar om du mailar mig: hanna_m.ail@hotmail.com Finns i Höllviken, skåne.

Jetaime
0

Lånar inte ut till vem som helst heller, utan det ska vara friska honor och gärna av samma ras.. Enligt överenskommelse och nått form av kontrakt, men är du intresserad så maila så kan jag berätta mer :)