Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 442 ggr
liiinas
0

Vanesso och Isadora verkar trivas ihop!

Tungan uteHEJ!!Är jätteglad nu Skrattande. Nyss så fick Vanesso och Isadora träffa varandra utan galler i mellan för första gången! Det gick faktiskt bra.. Hahaha. När vi satte ner Vanesso (Den  9månader gamla kastrerade dvvhanen) på golvet och han upptäckte att Isadora (den 2 månader "gamla" dvvhonan) var på golvet vände han tillbaka till mig och kröp upp i mitt knä (nästan på axlarna) och tryckte in huvudet i armhålan..

Tiden gick (ungefär fem minuter) och Vanesso brydde sig verkligen inte om ISadora.. Inte ens när hon knökade in huvudet under hans mage :S

Efter en stund tog vi ut båda till VAnessos ganska stora Hage. Vanesso brydde sig inte heller då om henne.. Suck! Men det är la bra antar jag. Efter ett tag började Isadora jucka på Vanesso.. Borde det inte vara tvärtom?? Vanesso är ju både äldst och störrst..och Ja, allt :P

Jag gav Vanesso en bit äpple och så kom Isadora och tog den från han.. TYp ryckte den från hans mun.! xD  Ville bara skriva det, om ni nu orkade läsa allt

Veero
0

Vad kul :)

Min hona "juckade" på min kastrerade hane, så det är ingen fara (: Hon det gjorde hon flera ggr år efter år som gick x) Hanen gjorde det mycket sällan =P

liiinas
0

Okej ;P det känns inte så bra.. Men "ska" man alltså låta de göra så eller ska jag ta bort de från varandra och säga till dem? Vanesso har nämligen börjat göra det ganska mycket på lilla Isadora nu som blir som en liten myra under den elefanten… :P

lill-jarven
0

#2 Låt dom vara så länge dom inte slåss. :) De gör bara upp om rangordningen och det måste dom får göra för att de ska fungera ihop.