Kul sida om reseväskor för kaniner :)
Tyckte att de flesta verkade vara ganska obekväma ^^. Men vagnen var ju asccol (A) sån vill jag ha ^^
Emma

Ja den som såg mest obekväm ut va ju den där midjeväskan för kaninen :P vagnen är jättesöt :D
men tyckte bara att det va en kul sida liksom :) haha

he ja det var ju lite kul. Total onödiga prylar men lite kul.
Kaniner vill inte åka vagn, de vill springa.

Enligt mig helt onödiga prylar, och varför gå med kaninen i vagn? De vill ju röra på sig de med.

ja verkligen, fattar egentligen inte alls varför folk gör "kanin-handväskor" typ
Här är länken ;) ordnade den.
"On The Go" & "Couch Pouch" ser inte så stora eller bekväma ut. Men "Bunny-Mobile", vagnen var cool (Y) jag har redan en "Bunny Ruckstack", den orange/"gröna" :P Veronica/syster har också en sån, tycker dom inte är så stora men väldigt bra om man har fulla händer
passar bättre till hermeliner och ungar. Men dvärgvädurar går i.
"Friends On Touer" kan jag tänka mig ha också.
Vagnen verkar onödig, tror kaniner föredrar att vara ute och undersöka saker själv än att sitta i en vagn och fara framåt.

ja eller om man ska ta en kort resa eller liknande och ska flytta kaninen till en annan bur m.m :)
Det är ju lättare att köra en vagn än att gå med en stor transportbur i handen ;). Fast om jag skulle ha en vagn skulle det ju bara vara istället för en transportbur :P. Jobbigt att kånka på transportburar (A)
Emma

ja faktiskt, och när man bär den så far ju kaninen runt där inne, inte så roligt för honom då :)
Jag skulle te vilja ha en vagn hehe, skulle känna mig lite fånig x'D men den är ändå smart & cool, llts om man t.ex ska någonstans, istället för att gå me 2-3 tranporter + ev. väska:P