Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 5020 ggr
Jetaime
0

Ot - Om dig.

Hej!
Täkte att det kunde vara roligit att veta lite mer om er kifare! Skriv gärna några rader om en själva. Tex. namn, ålder, när ni är födda, var ni bor, intressen, om er familj och era djur eller något annat ni gärna vill berätta om en själva! Lägg gärna in en bild också ;)

MajaaR
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag heter Maja och bor utanför Göteborg. Jag är 13 år och är född den 21 November :) Mina intressen är mina kompisar mina djur såklart (hund, kaniner, akvariefiskar). Mina kaniner heter Ballerina och Athena, de är lejonhuvade och kommer från Pinacolada's kaninuppfödning. På fritiden gillar jag också att dansa :)

Jag bor med mina föräldrar och bror.. :)

Taci
0

Kul tråd:) Tror det funnits såna förut, men alltid kul med en uppfräschad (;

Jag heter Linda, o bor i Västervik, i en trea med min sambo Martin, och våra 3 kaniner, 1 hamster, 1 råtta o 2 ormar :) Folk brukar kalla det för ett jäkla zoo, men vi trivs som bara den! Anledningen till att vi skaffade en trea istället för tvåa var faktiskt för att vi ville ha endel djur ;)

Jag är 21 år, men folk brukar tycka jag ser ut som 12, haha! Är väldigt kort, runt 158 cm, så det kan ju vara en orsak;D

Jag jobbar på min pappas fraktföretag sedan 2,5 (eller är det 3?) år tillbaka. Trivs bra :)

På fritiden blir det mest att umgås med djuren, ta det lugnt o se film, o sitta vid datorn. På helgerna blir det alltför mkt fest ^^

Ja, sådär då ;D Det blev visst ett långt inlägg^^

[Wera]
0

Jag heter Wera Berggren, bor i Dalarnas län men bara ett par meter från Gävleborgs län xD i Ovanåker. Bott här i 3 år, ute på landet mitt i skogen. Föddes 1993, 17 november i Stockholm, Nacka. Flyttade till Orsa sen och bodde där i 11 år sedan blev det ju där jag bor nu, Ovanåker.
Jag är 15 år och bor med min tvilling syster Veronica, min lillebror Nils (11 år), pappa Håkan & mamma Manuela. Är 50% spansk & 50% svensk om någon vill veta xP haha. Jag är 160cm lång. Mina intressen är vänner, datan, kaniner, fotografering & lite annat små skoj typ som att resa!
Jag har 5 kaniner och föder upp i liten skala (teddyvädurar). Haft häst och ridit förut men slutade i sommras, tog för mkt tid :) Nu har jag bara en katt & 5 kaniner somsagt! Katten heter Chicco som jag hittade i vår skog med ett par andra katter, de hade antagligen blivit dumpade (sommar katter), han är svart & vit. Kaninerna heter Charlie, Mumin, My, Isa & Nalle.

Sommarn 2009 flyttar jag till Voxna (tillhör också Ovanåker) och ska då ha min uppfödning där efter som jag ska gå i gymnasium då.
Kommer kanske ha hund då (min syster).

OT - Jag hade nyss kramp i foten… xD haha! Det var inte kul typ.

Kristall
0

Jag heter Sanna, och bor i södra Finland. :)
Är 14 år gammal, går alltså i 8:an iår. :)

Bor med min mamma, lillebror på 12 år och lillasyster på cirka 3 veckor i ett hus på landsbygden, med våra katter, kaniner och vår hund. :)
Jag har haft kaniner i cirka 8 år och har nu fyra stycken kaniner. =)
Ska troligtvis börja föda upp kaniner år 2009. :D
På fritiden är jag med mina kaniner och fotograferar, även är vid datan men gör inte mycket annat på fritiden. ^^,

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Jetaime
0

Jag heter Hanna Persson och bor i en liten by i sydvästra skåne, Höllviken. Är född den 14 september 1992 och är då alltså 16år gammal.

Min familj består av mamma och pappa, och mina två syskon, som är 14 och snart 18 år gamla. Vi har två hundar, som är väl mest mammas, hon som går ut med dom och sånt ;) Sen har jag en katt, Ozzian, som är världens underbaraste kisse i hela världen. Han blir 6 år den 11 januari och jag har haft honom sen jag var ungafär tio år gammal och skulle inte klara mig utan honom. Sen har jag även massa kaniner, som dom flesta nog redan vet; William, Årissa, Millie, Emil, Elliot, Myran, Gramet, Izolde och Robyn.

Jag går första året på gymnasiet, på en naturvetenskaplig linje, då jag vill och har velat ända sen jag va liten bli något med djur, så det kändes rätt självklart att välja det. Även om det är ett snabbt tempo och rätt mycket pluggande så hoppas jag att jag kommer klara det ändå. Min fritid går mest åt till mina djur, framförallt lägger jag ner massa tid på kaniner och uppfödningen. Har fött upp kaniner i över 1,5 år men har haft kaniner innan det också.
Jag jobbar även lite på helger och lov på ett Hund och katthotell, det är väldigt intressant att få träffa så mycket olika hundar och katter av olika raser, och man lär sig masor om olika hundar och katters beteende och om olika raser.

En liten bild på mig också :P

Jordgubbsgodis
0

Jag heter Sandra och bor i skellefteå alltså i västerbotten jag är 12 år och född 7 december 1996. Jag bor med min mamma,pappa,brorsa och mina tre kaniner Liga,Walter och Fixo.

Mina intressen är hästar,djur,mina kaniner(såklart) och kompisar. På fritiden så är jag med kaninerna är med kompisar och sitter vid datorn.

Jag bor på landet i ett lagomt stort hus för mig iallafall och där har jag bott hela mitt liv och det trivs jag väldigt bra med.

[Niike]
0

#2 tjo snygging;*

Jag heter Maja, kallas av vissa för Majs, Majsan, Majsen o allt kul som rimmar på det. Är 15 år, 93:a.
Bor i ett rött litet hus mitt ute i den småländska skogen med min familj och djur. Djuren är 4 niner, 2 marsvin, 2 katter, höns och får :)
På fritiden sitter jag här vid datorn, pysslar om djuren, fotar och umgås med folk när jag känner fört ^^
Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva, men den som undrar får väl fråga ^^

Twinklys
0

Jag heter Ayla, bor i Malmö med min familj på sju personer, jag är äldst med fyra småsyskon som är mellan ålderna 2 och 15 :P

Är själv 17 och går på S:t Petri gymnasium där jag läser samhälle journalistik. Jobbar som simlärare på fritiden, med både femåringar som 20-åringar (var tävlingssimmare innan) :) Vill jobba som reporter eller skriva böcker (främst fantasy), ritar också manga på fritiden :P

Det var väl allt jag kan komma på nu ^^ Bilden är från förra vintern.

Zvintos
0

Jag heter Ninni och är 20 år (född -88).
Bor i ett litet grönt hus i den lilla byn (synd att kalla det stad) Smedjebacken, tillsammans med familjen.
Har 4 kaniner och en guldhamster som är mina egna, samt en hund gemensamt med pojkvännen.
Mina intressen är såklart djuren, men öven fotografering.
Bedriver en liten uppfödning av vit blåögd dvärgvädur, som dock kommer läggas på is just nu då ekonomin inte tillåter.
Men till nästa höst hoppas jag kunna starta lite smått med mitt projekt.

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. =P

Taci
0

#7, det e väl ändå du som e snygg :O

Jag brukar kalla dig för Majsan-Pajsan, men det visste du nog inte om (;

[Niike]
0

#10 nä det har jag aldrig märkt :o :D

amela87
0

Ja heter Amela, bor i Gbg med min kille & våra 2 kanin (Nisse & Saga) Har oxå en liten offwhite hamster pojke (Bandit) Ja är 21 år gammal,född 87. Mina intressen är rita(manga) se på anime & film,umgås med vänner & mysa med djuren. Ska starta min egen kanin uppfödning nästa år,då kommer ja att para Saga & fokusera mej mest på vit blåögda dvärgvädurar.  ^^

Noa-Nisse
0

#5 aaaw, din katt är så himmla söt och mysig! ^^ och stor! :O :P hehe.

johanna Karlsson heter jag och bor i skåne i en stad som heter ystad. jag är 18 år gammal. jag håller på att ta körkort och på fritiden gillar jag att vara med mina kompisar och mina djur, att festa och träna. annars gör jag inte så mycket mer ^^

mina djur är: hunden timmie, kaninen skalman, hamstern hamster och fiskarna har inga namn hehe (;

Medarbetare på Hundar.ifokus

Sashhi
0

Jag heter Sara Johansson och är väl en 13-årig Stockholmsbo. Min fritid består av hästar (bl.a ridning och travkörning), även friidrott. Men mest & bäst av allt, KANINER! Har just nu tre kaniner, och den fjärde är på väg. Ehm.. har typ ingen aktuell bild. :P

Not your mom, not your milk.

Emelie-E
0

Emelie heter jag, är 20 år, född 88. Bor med föräldrar och syster i ett hus i Ödsmål, som ligger 6 mil norr om Göteborg.
Har två kaniner och fyra katter. Djuren är mitt liv=)
På fritiden gör jag inte så mycket. Sitter mest hemma framför datorn. Umgås med pojkvännen så mycket som möjligt. Och är med djuren och så.

Jetaime
0

haha oj jag skrev om så mycket annat att jag glömde min älskade kamera :P

#13 ja han är uuuunderbar<3

SagaoAlfred
0

Rolig tråd! :)

Jag heter Ida, är 23 år gammal och bor i lilla Köpmanholmen som ligger ca. 2.5 mil utanför Örnsköldsvik.
Men är nästan lika ofta i Umeå hos lill_jarven & malinroth.
Jag jobbar som ungdomsledare och har även jobbat på en förskola.
Har planer på att plugga eller göra nått annat efter jul/till sommaren men vet inte riktigt vad.
Älskar att fota, umgås med nära & kära, pussa på kaninerna, vara med min syskonbarn, festa & att bara slappa.

Har 4 st kaniner. Alfred, Saga, Theo & Tilda.

thexclub
0

Jag heter Emmy och bor i Stockholm, men kallas oftast för Empa, Punkt, happi, thex. Eller folk kallar mig i princip vad dem vill, jag lyssnar till det mesta, haha. Bor med mamma, pappa,syrran och brorsan i en ganska så stor villa. Vi har en uppfödning av Schapendoes och Engelsk Springer Spaniel som vi kallar för "Pralinens kennel". Sammanlagt består den av sex hundar, dock bor endast tre stycken här hemma.
Jag går som sjukskriven och har därför väldigt mycket fritid, som ägnas åt datorn, djuren, fotografering, skrivning, vänner och så pluggande när jag hinner (= när känner för att göra något vettigt)

Jag har sju kaniner, Roxy, Expo, Candy, Sera, Flame, Chevy och Amilo.

the vanity, it becomes insanity

Andin
0

*Puttar*

Lellaa
0

Jag heter Gabriella och bor utanför Göteborg. Jag är född den 24 januari och är 13 år. Jag har två lejonhuvade kaniner som heter Cashmere och Bailey :) På fritiden är jag med kompisar, kaninerna och rider.

(Har ingen bra bild på mig själv)

Qepta
0

Okey.. höhö jag är dålig på sånt här.

Heter Mandana men kallas Nöt (även av läraren) Jag bor i Gävle med min mamma, pappa, storasyster som flyttar i sommar och ska börja plugga i Uppsala och lillebror och såklart ninisen och vovven, snart kommer en kull me ninisar.

emh, min kost består av gurka och cola, det är det ja lever på. Eller ja, nudlar med såklart. Mitt intresse är djur och fotografering. Jag fotar alla mina bilder med min kamera Canon eos 400D.

Ja som ni ser har jag färgglatt hår och har genom de senaste året hunnit haft, dreads, färgat håret svart runt 6 blekt de 16 (?) gånger, hm.. har hårförlängning 2 gånger, och färgat de rosa, turkost, grönt, blått, lila, silver,  rött och sen så blev de en blandning av allt. Såå, mitt hår är SLITET : <

Jag tränar vallhundar i lydnad och sånt, det är riktigt kul!

risig bild jag vet men orkar inte leta någon bättre höhö

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Andin
0

Som första kille att presentera mig (hoppas fler kommer!) måste jag först och främst säga att det är på tok för lite grabbs som hänger på kif! Känner mig i grym minoritet! Men i alla fall… 

Jag heter Andin (i förnamn), bor i London men ska flytta till Stockholm snart. Har ingen kanin än, men planerar teddydvärgvädur till sommaren. Fast husdjur har jag; två fiskar som heter Christopher-Robin (och är odödlig) och Grill-Johan, plus alla dammråttor under sängen. Jobbar och utbildar mest på vardagarna och när jag får tid över brukar jag hänga med vänner, resa, träna, läsa och leva ett spännande liv, sådär som man ska göra. Tungan ute

spiritedaway
0

Emma heter jag, 22 år och bor för tillfället i Luleå och har bott här i ungefär 1 och ett halvt år. Bodde tidigare i Arvidsjaur, och har bott hos min familj i en by utanför arvidsjaur.

Bor med min sambo här, och i familjen finns det då två katter som heter Sheri och Greta, två kaniner som heter Luna och Gizmo. Och så finns det afrikanska jättelandsnäckor, achatina immaculata och achatina achatina. De två som vi haft längst har fått namnen Sven och Glen . De 3 andra har vi nyss fått hem så det är inte döpta än, men blir väl typ tripp,trapp, trull och dom kommer att bli stoooora. 

Djur är mitt liv, och när jag får bättre ekonomi och bor större lär fler djur hamna i våran lilla familj :) Men har självklart andra intressen som att umgås med mina kompisar och familj. Lyssna på musik, se film/serier.

Ja, mycket mer finns det inte att berätta tror jag :P

gullenos
0

Jag heter Elvira Cedergren, Jag är 14 och fyller femton den 25 augusti! Jag bor i sollentuna norr om sthlm. Min pappa bor i fiskarhagen som är nått skitställe nära hallunda på andra sidan stan där han bor i en gul villa med en tjock tant som jag hatar, så därför är jag hos han varannan helg! Jag har min Herr Morris som är en teddyvädur ;) Han är jättemysig och jag tror inte jag vill ha nå fler kaniner, inte än iaf.

Jag går i idrottsklass i edsbergsskolan. Vi har idrott fyra dagar i veckan, jag tränar friidrott men jag har gått på fotboll i åtta år men sluta. Laget var så dåligt och jag orkade inte byta! Så nu tränar jag friidrott tre dagar i veckan, igentligen är det på torsdagar med men jag orkar inte åka till solnahallen för det e så långt! haha onödig fakta :P!

Juste jag glömde att skriva att jag har en nordsvensk häst vid namnet Stierna som e jättegullig och hon är ungefär som en hund, följer efter en men ändå busig.

Jag är 169,5 cm (jävla halva haha) lång och väger 100 kilo ungefär :P hah ne men jag har blivit lite fetare nu så jag väger 50 haha nu vet alla det också!! x)

Men ni kan läsa mer om mej och min kompis tove (tuffs här på kif) på vår blogg (a) där skrivs mest skit men det kan ju va kul att läsa ibland!

Vår blogg!

Jag bjuder på mej själv och lägger in en missbildad bild där det ser ut som jag har underbett ;) Kommer nog ångra mej så fort jag har lagt ut bilden men ändå hihihi !

Emma-lundqv
0

Som man kanske kan lista ut från mitt användarnamn heter jag Emma. Fyller 17 i maj, och är bosatt i ett gult hus mitt i Västmanland (som för tillfället är täckt av flera decimeter snö).

Dagarna spenderar jag på ett ridgymnasium, och den knappa fritid jag har får djuren, vännerna och datorn dela på ;)
Här hemma finns förutom familjen en galen foxterrier, sju kaniner och ett par guldfiskar som bor i vår frusna damm.

Bilden är från idag, mycket seriös - osminkad och med brorsans t-shirt ;)

Papaya
0

Jag heter Emma Hellberg och bor i Uddevalla och jag är född den 14 december 1992. Jag går 1a året på Estetiska programmet, Bild och Formgivning här i Uddevalla. Jag trivs jättebra där, den bästa klassen jag nånsin haft. :) På skolan finns det mycket trevligt folk. ;)

På fritiden umgås jag med vänner, spenderar lite tid framför datorn (haha, kif bla.), jag målar en del och jag rider och umgås med hästarna så ofta jag hinner. Jag har 5 kaniner, 4 katter, en hund och 2 papegojor för tillfället. Det lär bli tillökning i sommar. ;P Jag läser mycket, älskar att titta på film (då bra filmer med BRA slut) och jag är en The-älskare. :) Jag tycker att svenska är ett fult språk och att engelska är bra mycket finare. Det var väl det mesta om mig. :)

(jag tar aldrig bilder på mig själv, så utbudet är ganska litet xD)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

gullenos
0

putt :)

[Zoie]
0

Jag heter Isabelle Granberg, och är 12 år. Blir 13 år den 7 september. Jag har en kanin, Zoie som ni kanske redan vet. På fritiden spelar jag fotboll och tränar de i mer än 3 timmar i veckan plus matcher på helgerna. Annars umgås jag med mina vänner och ibland tävlar jag i hoppning med Zoie också. Jag bor i Borlänge med mina föräldrar, jag har två bröder också, som inte bor hemma. Och jag älskar att fota med min kamera Nikon D40.

kanske inte den roligaste faktan om mig själv, men just nu kommer jag inte på nå mer! :)

Jojsan
0

Jag heter Johanna och bor i Luleå egentligen men jag pluggar i Piteå så jag bor där under veckorna. Går första året på gymnasiet och är 16 år, född 92. Jag har 2 kaniner, Channie och Bebbe men har haft några fler tidigare men var tvungen att sälja de när jag skulle flytta till Piteå..

Mina största intressen är väl djur, mest då hundar och kaniner, och fotografering. Jag fotar med en Nikon D60.

Emma-lundqv
0

Puttar, måste väl finnas fler medlemmar? :)

IsabelleJ
0

Jag heter Isabelle, kallas Issa och bor i Göteborg. Jag är 15 år gammal coh fyller 16 den 14 Mars. Min familj består av mamma, pappa, syster (21), bror (19) och andra bror (28), så jag är alltså yngst. Mina föräldrar är skilda och hemma hos pappa har jag mina 2 kaniner, Ronja och Klara, och våran katt Spöket. Vi avlivade för ett tag sen, den 27 Oktober 2008 för att vara exakt, våran andra 17 åriga katt Sigge.

Sen hemma hos mamma har vi två innekatter vid namn Gottfrid och Grålle.
Gottfrid var tidigare utställningskatt, men då han inte trivdes med det la vi av.
På fritiden rider jag en gång i veckan på Storås ridklubb där mina favvishästar heter Finesse och Zendraj. Jag har ridit i snart 6 år och gillar mest dressyr.
Jag fotar även, allt möjligt, från växter till djur, med min Olympus E-410. Jag började fota år 2007 tror jag det var, med våran lilla Canon powershot a710. Jag köpte sedan min egna lilla digitalkamera, Canon powershot a530. Men sen kände jag för en systemkamera och förra året i Mars köpte jag Olympusen.
Min favorit films genre är skräck, till 110%. Men just nu ligger drama filmen "Green street hooligans" 1a på min topplista.

Tja, det var väll det mesta om mig, jag kommer inte riktigt på något mer att skriva  ;)
Här är en bild från i somras på mig och min kanin Ronja ;)

Oriel
0

Heter Rebecca Susanne Oriel Johansson. Även kallad för avskyda namn som Bex, Becca, Beckis.. O_O

Aja, bor i en minimal by (som inte finns med på kartan!) utanför kungälv som är den minsta staden du kan finna i Sveriges rike som ligger utanför göteborg! :D

Jag går i 9.onde klass i en skola och jag är född den 15 januari år 1994.
Jag har inte hoppat upp en klass men jag skippade förskolan pga att jag föddes så tidigt på året ^^.
Tycker personligen att jag är väldigt duktig i skolan, bortsett från franska där det enda jag kan säga är typ: Ursäkta att jag kom försent.
Har typ 255p och tänker börja i samhäll på LME i Göteborg.

Är ca 167 cm lång har blont hår, konstig ögonfärg (blå,grön,gula) och klär mig kanske i normal klädstil? :)
Bor i en villa med mina föräldrar och mina 3 systrar.

Har även 3 underbara kaniner och andra medlemmar i familjen äger 2 undulater och 3 konstiga gerbiler som jag inte minns namnet på. Kaninerna heter Sunny, Leo & Cocktail. De är hermelin, lejonhuvud och rex :)

Älskar även att se på film, spelar tvärflöjt och fotograferar en hel del med min Canon eos 1000D :)

-' Rebecca Johansson

sputtnick_plexus
0

Hej!

Jag heter Jessica och är 13 år. Fyller 14 nu den 28 februari. Jag bor i Skellefteå i en liten by som heter Nyliden. Här bor jag med min mamma, Maria. Min pappa, Erik, och min storasyster Jennifer som är 16 och går i 1an. Jag går på Idrottsskolan Freja i 7an. På fritiden gillar jag att vara i stallet, har ridit i 6 år. Rider på Skellefteå Avel och Ryttarförening. Jag gillar också att vara med vänner, bara vara hemma och lyssna på mitt favoritband - Tokio Hotel!

Jag har 2 kaniner som jag också gillar att vara med på frititen. Dom heter Sputtnick och Plexus, är ca 5 år gamla och är dvv.

Qepta
0

puttar upp tråden lite

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

matilds
0

Jag heter Matilda och är 16 år gammal. Bor i Sollentuna med mina föräldrar och min 18 åriga brorsa. Har två systrar (26 & 29) som flyttat ut. Går på Spånga Gymnasium, naturbruk inr. djurvård. Hm, har två kaniner (Myran & Grynet) båda havanafärgade teddyvädurar (gissa Vilken färg? & ras som är min favorit?). Har ridit i snart 9 år på Överby Ridskola i Rotebro, och jag älskar det. Är inte direkt så pepp på att vara i stallet varje dag, därför är jag bara där de dagar som jag rider.

Jag har brunt, kort hår är 175 cm lång och ganska konstig haha :) Och jag älskar Björn Gustafsson. Och ciss är min bäste vän <33333 Och bilden på mig ser cp ut, men jag har ingen bättre.. Och jag älskar coldplay :D <3

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Oriel
0

Jag älskar också björn <3 :)

-' Rebecca Johansson

emms
0

#36 ja me (A)<3 han är grymt rolig ^^xD

Emma

Yuki
0

Matilds: Tror att jag sett dig.

matilds
0

#38: Okej, haha, vart då? :)

Yuki
0

Utanför Spånga Gymnasium. Tungan ute

matilds
0

#40: Haha jo jag går ju där så det är inte helt omöjligt :P

flisan93
0

Jag heter Linn och är född 17 januari 1993.

Jag har en mamma, en pappa och en lillasyrra som förut var medlem här på kif(Mimmiih). Jag och hon hade förut en kanin tillsammans som hette Frallan. Hon var väldigt aggresiv och mimmi "sa upp" vårdnaden med mig, men jag fortsatte att vara intresserad av kaniner ändå. Hon var olyckligtvis tvungen att avlivas sen, men det är en helt annan historia.

Just nu har jag en blå hermelin som blir 1 år den 4 maj. Han är helt underbar och en liten snygging:) Jag älskar honom mer än allt i världen och han är sååå mysig:)

Om jag ska vara ärlig så var det ciss som fick mig att bli intresserad av kaniner och jag är SÅ tacksam. Det är det bästa som hag hänt mig.

Qepta
0

söta alla är :D

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Yuki
0

Matilds: Precis. Glad

alskadeida
0

Jag heter Johanna.

Är 23 år gammal och bor med min familj i Gävle.

Komme till sommaren föda upp hermelinkanin med färgen rysstecknad zobel brun.

hemsidan

www.chokladtassens.dinstudio.se

Är just nu mammaledig men snart är det dax för jobb.

Jag är för generös för snäll och för omtänksam, om man nu kan vara det =)

En helt avnlig tjej som har lätt för att skaffa vänner och behålla dem.

Ställer alltid upp för folk, tyvärr mer än vad folk gör på mig.

Helt enkelt är jag som en nallebjörn =) hehhe

EmmaRJV
0

jag heter Emma och jag är 13 år :) fyller den 29:e januari ,jag bor med min pappa och min "låtsas mamma"vet inte riktigt hur jag ska säga hehe och min syster och lillebror .Mina intressen är vara med kompisar,datorn men det största intresset är djur ! speciellt kaniner !Jag har just nu 1 kanin som heter Alwin som kom till mig förra veckan :D ska börja tävla senare i sommar typ :P

Yuki
0

Hur som helst så heter jag Layla - det uttalas faktiskt Lejla - och är 15 år.

Jag har en kanin, han heter Yuki, och två systrar, en äldre och en yngre.

Jag älskar böcker, djur, musik och mina vänner (bland annat).

Bor i Stockholm, går i skola på Södermalm.

Har en kass mobilkamera, men ni kan få se en bild i alla fall… en man inte ser så mycket av mig på. -Ond-

EbbaB
0

Jag heter Ebba och är 12 år. Har inga mer djur utan mina två små lejjon^^ Bor tillsammans med min bror, mamma & pappa. Bor i Onsala utanför Göteborg :) Intressena är ridning, djur och pingis ;) Har tidigare spelat handboll, men var tvungen till att sluta när min korsband gick av :/

[Caifeen]
0

Jag heter Caroline och är 12 år och bor i Borlänge (Darlarna). Jag har tre syskon, två systrar, 5 och 18 år, och en bror 22år (tror jag). Jag har två katter och har tidigare haft två kaniner. Jag spelar fotboll och har ridit förut, men jag har slutat. Mina intressen är djur, fotografering, datorn och massa annat :D

Det är ganska gammal bild och förlåt för att jag ser cp ut…