Det blev en teddyvädur :)
Tänkte bara berätta =) Färjbackens San Julian heter han, född på nyårsafton och är gul/havanna japantecknad. Bilder kommer på söndag när jag hämtat honom!
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Så kul :D
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
Grattis! Du valde helt klart den bästa rasen! :) Är han wienertecknad? Annars får du checka in teddyklubbens hemsida och kanske har han det som krävs för att hamna i teddyregistret :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Vad roligt, grattis! Ser fram emot bilder.
(du valde näst bästa rasen *fniss*
)
#3 Hahahaha! Det optimala vore en frasse i teddypäls right? ;)

Vad kul! Grattis! :)
Mvh Hanna

tack så mycket :) är jätteglad….han är en riktig lurvtuss! (iaf vad det ser ut på bilderna jag fått=)
#2 visst är det så att minsta vitt räknas som wiener? han har bruna ögon men lite lite vitt på nosen. så..ja tyvärr är han wienertecknad. men tack för din uppmuntran:)
#3 haha de är inte lätt att veta alltså…det finns nog bara bra val i frasse/teddyvalet 
/Sanna
#4 Sant! hihiih!
#7 Ja det stämmer. Båda raserna (teddyn ej godkänd ras än, jag vet) är helt underbara!
Va roligt. :)
Gud vad kul! :) Du gjorde helt klart rätt val, tror inte alls att du kommer bli besviken, speciellt inte med en tuss från Ewa :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Grattis!
Längtar efter bilder sen ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Grattis!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Herr Morris kommer också där ifrån! :)
/Elvira :D
Grattis! Kul, bra val dessutom :P
Finns Juan på hemsidan? Hittar han inte? ^o)
låter otrolig söt , väntar på massa bilder

Nej va skojj :) ! , Lycka till med den lilla buusen ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

tack alla
är dålig på att ta fina kort men ska göra mitt bästa
en fråga till er med teddys: ger ni nåt vitamintillskott för pälsen, tex extra b-vitamin? och vilken pelletssort har ni? =) jag tänkte iaf blanda rabbit royal med ett pellets, det blir troligtvis groov 125 eller oxbow.
/Sanna

Åh, vad skoj! Har själv två ullbollar från Ewa och de är fantastiska. Du kommer inte att ångra dig! Vill gärna se bilder sen!
#17 jag ger inget extra till teddysarna, ger så som jag gör till de normal hårade. Använder rabbfor.
Gud vad fin han är<3 Har sett bild hos Ewa!
Jag får oxå hem två från Ewa, pappan till din sötnos bland annat! :)
Föressten, har pm:at dig :)(Strumpa)

#22 Ser ut att bli en stilig herre! :)

#23 haha vilken tur då 
/Sanna
#22 Oj vilken snygging!

Nu är han äntligen hemma, efter bilåkande, tåg och promenad!
Han är än så länge jättecool och ligger och slappar i buren. Har 2 dåliga bilder taget hos Ewa, uppfödaren, men bättre bilder kommer :)
Jag tror inte att jag kommer ångra att jag valde honom! Han ska förresten heta Saffran här. Han har sjukt mycket päls, blev nästan lite chockad först, men han är så himla söt.
/Sanna

Gud vilken liten gulleplutt<3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Åh vilken liten söting! :)

Superfin! Härligt med mkt päls också!
Gud så söt!
// Emma :D

Gud så söt!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Vad roligt :) Söt var han!
Jag fick hem mina två sötnosar idag ^^,

#33 vad kul! :) hur är dom i sättet? 
/Sanna
nej vad stilig :D
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#34 Urmysiga och fluffiga! De är supersociala och snälla! Båda gillar att slickas 

#36 vad kul! min kille än än så länge lite osäker, inte så konstigt kanske, men han har världens personlighet :) lägger sig ner o vilar med huvet i matskålen osv:) vet inte hur mycket jag vågar hålla på med honom såhär i början, tänkte om han behöver va ifred t.ex. vad tror du? skulle vilja kamma honom lite för de behövs tror jag…
/Sanna
#37 Alla kaniner är olika, men om han är lite osäker tror jag att du ska låta honom vara i fred och bo in sig lite i någon dag :)
Sedan kan du nog börja borsta, det kan nog vara bra att vänta lite!
Våra var väldigt framåt, men jag lugnar mig med att borsta de första dagarna iallafall :)