Nalle vill blli pappa :)
Efter som Nalle hela tiden är stressad av alla honor i stallet ska jag låta han kastreras! För hans bästa, och jag vill verkligen att han först, innan han blir kastrerad, att han ska bli pappa! Han är uppfödd hos Eva-Lena Bäcker, Stigfinnarbergets kaningård.
Någon som vill para sin hona? Och letar efter en hane? Hör av dig om du är intresserad av Nalle.
Han är en vit, blåögd dvärgvädurs hane. Helt underbar <33 gör aldrig något dumt. Han är inte så stor (tycker jag), han har stamtavla och är utställd på 94p med sina kull syskon & mor. Han har tysk stam:
E. Silverbell, vit, blåögd. TYSK, 96.5p.
EE. Vit, blåögd. TYSK.
EU. Vit, blåögd. TYSK.
U. Opal, vit, blåögd. 94.5p.
UE. Saphir, vit, blåögd. TYSK, 96p.
UU. Liv, vit, blåögd. 95p.
Maila, wera.berggren@hotmail.com
www.berggrenskaniner.se.nu
Pris diskuteras, han finns i Ovanåker.
#7 Jag ser hälst att det är en hona som är en dvärgvädur :P

Vilken sötnos <3
Puttar :)
Idag skulle Nalle paras och en kvinna kom hit med sin uber söta dvv korsnings hona (madagaskar brokad) som hoppar i svår klass ;)
Men hon var inte så jätte villig idag :o hon hade varit brunstig hela tiden annars typ, så vi ska proöva igen kanske någongång.
Nalle har inte blivit pappa är ;) så ni kan fortfarande låna han för PARNING, för han har inte kastrerats.
Bor du i Stockholms trakterna och har svårt att ta dig till oss i Ovanåker, så kan du para din hona med Nalle under lovet nu elr om någon vecka för jag ska till Stockholm kanske och kan då ta med mig Nalle.
Varför så viktigt att para honom, han kommer ju inte veta av ungarna sen?
tycker du kan kastrera honom utan att först para honom… (bara en åsikt inget illat ment)
#14 okej, ville bara säga min åsikt ^^
Han är inte ställd som vuxen? :)
För att kunna få ungar med fullgod stamtavla (utan blanka rutor) krävs det att föräldrarna är utställda och registrerade på sin poäng. Det visste du kanske..? Men jag tänkte att jag skulle säga det ändå. :)
#17 Ja det visste jag :) han ska ställas ut i maj.

i vilket län ligger ovanåker? Jag har en dvärvädurshona som jag tänkte para snart, men det beror helt på vars ni finns och pris.

#20 Okej, jag bor i norrbotten så det var lite väl långt :/

#2 - <33 =)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Vad söt! :D
Mvh Hanna