Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 673 ggr
Riqueza
0

B-kullen har anlänt + färgfråga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Onsdagen den 11 februari föddes B-kullen som är korsningar mellan min hermelinfuchs-löwenhona och min löwenhane.

Ungarna har nu börjat få päls och jag har börjat färgbestämma dem. En kommer helt säkert bli white svart(bilden) precis som mamman, en blir japantecknad som pappan. Vad gäller de andra två så har jag mina aningar om att den ena blir madagascar, sen så funderar jag på om white svart finns i en ljusgrå variant? För isåfall blir den troligtvis det.

Om någon är intresserad så är det bara att höra av sig, för att få snabbt svar så bör du maila:
riquezaa@hotmail.com

Kram

Elina.
0

"Ljusgrå", det kan nog vara tex white blå, white zobel blå eller white egern.

spiritedaway
0

åh vilken liten en :) Bäst att jag inte kollar in din hemsida för ofta så att jag blir sugen på en till liten kanin haha :)

Riqueza
0

#1 Okej :)

#2 Haha jodu, jag ska lägga in några bilder där snart ;P

Riqueza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Här är en bild på ungen, fast den ser lite brun ut på bilden, något den inte gör irl.

Lena82
0

Vad söta. Alldeles underbara

Riqueza
0

#5 tack tack :)

spiritedaway
0

:) får man komma och kolla på dom lite senare när de blivit lite större? Jag skulle ju kunna ta med Gizmo så får du träffa honom, han har blivit rätt mycket mörkare. Han fäller lite nu så den där "fläcken" han hade på ryggen har blivit större, så den kan nog försvinna efter att han fällt nån gång till.

Ramaika
0

Så söta kaninungar :)

Riqueza
0

#7 Ja självklart får du det :) Vad roligt, synd att jag tappat kontakten med tjejerna som köpte amarone, han hade ju typ samma färg som gizmo fast lite ljusare, skulle vara kul att se hur han har blivit nu =p

#8 Tack så mycket :)

spiritedaway
0

#9 va kul :) Okej, undra om han också blivit mörkare eller om han fortfarande är ljus.

Riqueza
0

#10 Jo det är det jag också funderat på.. har iaf lagt in ett inlägg om honom nu :P

KaninHanna
0

Söta :)

Mvh Hanna

Huldan
0

Sjukt söt!

Riqueza
0

tack tack :)

gullenos
0

Jag är ju sämst på färger så försöker mej inte på nått sånt. Men sjukt söt va den iaf (kommer inte ihåg om det var en han eller hon.. fast det kanske du inte sa haha :P )

Riqueza
0

#15 haha nej det vet jag inte än, de är ju bara 9 dagar ;)