Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 528 ggr
[jakke94]
0

Uppfödare av hermelin ?

hejsan!
jag hade tänkt köpa en hermelin till, vet inte riktigt när men det blir antagligen till sommarn.
Vet ni eller är ni uppfödare av hermelin eller hermelin korsningar som liknar mest en hermelin :) så ge mig gärna uppfödarens hemsida så jag kan gå in och kolla =)

leter inte efter viltgrå eller svart då jag redan har de :) men jag är öppen för förslag =)

Gärna stamtavla men inget krav!

MarHai
0

Vart bor du? :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

kaniniz1
1

Jag kommer förhoppningsvis ha en kull med härliga ungar i chinchilla färg =)

ev nån brokad eller mantlad oxå =)

hoppbackenskaningard.dinstudio.se

kolla gärna =)

(mer info på hemsidan kommer)

[jakke94]
0

skåne :) men kan ta tips? lite överallt i svergie..men helst då i skåne och angränsande län :P

[jakke94]
0

#1 hadde du något tips? eller ? :)

PaaatyPalm
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*vet att det inte är det du söker, men tänkte ändå*
Har en svart wiener hermelin korsningstös, hon är litte mer än ett år, tog imot henne isommras pog av grov misskötsel, tanken var aldrig att spara henne :P Hon är större än en hermelin, väger typ 1,1 kg eller något sånt, har det uppskrivet någonstans.
Hon är mycket tillämplig till kaninehoppning om man ger sig tid och tränar med henne då hon aldrig gjort det mer än några få gånger hos förra fodervärden :P Hennes bror hoppas msv hinder :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[jakke94]
0

nja asså tanken va då inte en svart hermelin, och vill ha tag på uppfödare för jag ska kunnde hitta någon bra som har fina kaniner tills typ juli.. men tack endå :P
lycka till med att få det såld :)

MarHai
0

Ja det är lättare att ge dig tips? när man vet vart du bor :)

Kolla www.skaf.info där finns uppfödare länsvis.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[jakke94]
0

Tack! :)