Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 384 ggr
PaaatyPalm
0

Molle till fodervärd ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tänkt litte smått på att lämna ut Molle, Min Hollis pojk på foder, vill inte sälja han.

Men då jag flyttar när skolan slutat så kommer dom få mindre burar, godkända såklart, men små gämfört med att alla har en hästbox nu.

Så då har jag funderat litte då jag även satsar på hoppning. Hade jag bott kvar här hade jag lungt haft kvar han då han är helt underbar.

Vill gärna veta vad ni tycker och skulle gjort. Och även om du skulle varigt intreserad. Och ang var jag satte detta inlägg så har jag nu funderat i typ 10 min på vart den skulle passa, Flytta den gärna om ni anser att den borde flyttas

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PaaatyPalm
0

Putt, vill gärna höra era tankar om detta och hur ni skulle gjort och litte sånt "/

20 årig djurgalen moder* 

[Wera]
0

Jag skulle nog försökt hitta en fodervärd inärheten eller så skulle jag behållt han :)

PaaatyPalm
0

#2 kejkej :) , Tror ev att mina kusiner kanske tar han. Men Jag tror inte jag kommer kunna ha kvar han då han kräver litte mer sälskap än bara typ 10 min när man slänger in mat och vatten ( menar till hösten då. Nu umgås jag ju med han såklart! Men flyttar in på internat till hösten opch då kommer mamma mata dom ninerna som är kvar hemma. Och det blir ju dock inga stora kel stunder då "/ )

20 årig djurgalen moder* 

PaaatyPalm
0

Putt

20 årig djurgalen moder* 

johannamilden
0

Det beror ju lite på hur du känner själv..
Hur mycket tid du har att lägga på honom & Ditt kaninintresse just nu. Om han är så underbar som han förklaras så förtjänar han ju verkligen mycker omtanke! :) Och det är ju också beroende på hur mycket tid du har för honom just nu! Men det är vad du själv känner för att lämna ut honom, och det är viktigt att du verkligen hittar en person att lita på som du lämnar ut honom till, så du vet att allt går rätt till. och ännu bättre om det är i närheten så du kan hälsa på honom & se så det går bra! :)
Hoppas det gjorde nån nytta!
johanna.