När kommer dom ut ur boet?
Jag bara undrar när kaninungarna kommer ut ur boet? Ska nämlingen skaffa min första kull nu! 
Mvh Hanna
Jag tror dom kommer ut när de är strax över 2-3 veckor och har då fått lite fjun på kroppen + öppnat ögonen.
precis som 1# säger.Mellan 2-3 veckor ungefär:P
// Emma :D

0* okej när kan man ana hur dras teckning kommer se ut?
Mvh Hanna
3#det är väl vid 2 veckor väl!??är inte helt säker:P
// Emma :D

1# okej.
Mvh Hanna
Ja precis , runt 2-3 veckor som dom andra redan sagt :)
// Michis

2#okej:)
Mvh Hanna
#3 Från första dagen :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

3# Vad bra:)
Mvh Hanna
#9 fast ibland kan det va svårt att se exakt vilken teckning/färg den kommer få :) Men det blir tydligare och tydligare ju äldre dom blir.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

10# Okej! Har någon av er fått kaninungar någon gång? :)
Mvh Hanna

#11 de flesta här har fått det! Fast inte jag :P
/Elvira :D
Jag har fått 3st kullar. jag har sett nästan direckt vad de fick för teckning och färg. utom med en unge-det blev en gul manteltecknad med stickel hår 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Jag har haft några kullar och sett teckningen samma dom dom föts ^^ men vissa inte förän de fått fjunen (de har då varit vita men sen fått mörkare zoner).
Färgen brukar man som sagt kunna se rätt tidigt, ibland från första dagen, men ibland kan det ta längre tid.
Är man nybörjare kan det självklart vara svårt men då kan det vara bra att ha kontakt med någon uppfödare som kan komma och kika på ungarna, och hjälpa till med färg - och könsbestämning.

#15 vad bra
Mvh Hanna

jag har fått en kull förra året va det….