Kastrering på Torsdag..
Usch jag är så sjukt nervös… Min lilla Elliot ska till veterinären på torsdag kl. 8:45 och förhoppningsvis bli kastrerad.
Då det blev nått fel på honom, vi vet inte vad så har han blivit väldigt liten och kompakt och har massa konstiga ljud för sig..När han va liten va det inte så mycket och lät mer som "prat-ljud" men nu är det helatden och väldigt mycket.. Han verkar inte ha några större problem av det men det låter rätt hemskt. Så först blir det undersökning, och sen ska dom även kika i nosen så han inte har fått upp nått där sen när han är nersövd. Och går allt som det ska så kommer han att kastreras, men är det något som gör att det kommer bli mindre chans att han inte kommer klara det så kommer dom inte kastrera heller. Känns rätt skönt att dom ska undersöka honom först och så, men jag är ändå sjukt nervös.. min lilla tott..
Mamma kommer lämna honom, då jag är i skolan så jag ska be henne ge dom mitt mobilnummer så får dom ringa om det är nått och berätta hur det har gått och så, problemet är bara att vi har både prov och eng-samhällsdebatt.. Provet kommer jag ju inte ha någon möjlighet att svara under, men debatten iallafall. Sen kommer jag följa med när vi ska hämta honom också.
Jag hoppas verkligen att allt gå bra.. Men går allt som det är tänkt så blir det Årissas sista kull som hon har nu och sen ska Elliot och Årissa få bo tillsammans inne :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Åhh han e för söt :D Det kommer att gå bra hoppas och tror jag verkligen !! :D
/Elvira :D
Hoppas att allt går bra:) Jag håller tummarna så hårt jag bara kan!:)
Jag förstår att du är nervös, det skulle jag också ha varit. Hoppas att han tillfrisknar efter undersökningen och att det inte är något allvarligt..
Han är jättesöööt<3
Hoppas det går bra, han är jättesööt :D

Det går säkert fin, fint! Håller tummarna!
åh, hoppas allt går bra med sötnosen! håller tummarna :)
Tack så mycket, hopps också allt går bra. Vi får se hur det går imorron, det är ju inte 100% säkert att han kommer bli kastrerad imorgon, men jag hoppas det.
jag ska hålla tummarna för att det ska gå bra, men det gör det nog. <3
Usch.. imorron.. kommer inte kunna koncentrera mig i skolan.. prov och debatt också (y) menmen..
Det kommer säkert att gå bra! :) Ska själv kastrera min hankanin om någon/några månader eftersom att han bara är 3 mån just nu. Är faktiskt inte så oroad, hoppas bara på det bästa!
/ Emma
Det går säkert bra, men visst blir man orolig för sina små pälsbollar ;o
Nu är min lilla tott hemma och denna hemska dan är över! :)
Allt gick jätte bra och det ända dom kunde hitta komma på varför han lät som han gjorde va att han hade blivit ja.. hm vad ska man säga, det har blviit nått fel på honom så han har mindre luftvägen och lite plattare nos så han har svårare att andas ibland och så, men att han verkade inte alls må dåligt av det och va pigg och gla ändå! Inget fel på lugorna och frisk och kry för övrigt <3
Blev nästan tårögd när jag såg honom.. va lite förberädd på att jag kanske aldrig mer skulle få se honom eftersom han har vatt lite konstig med ljuden och så, men det är nog nått vi får leva med! Men så länge han mår bra så<3 :)
Sen blev det "bara" 550:- för underslkningen + kastreringen, jag tyckte detta var jättebilligt, har hört dom som har fått betala upp emot 1000:- så det va perfekt ^^.

#12 Va bra att det gick bra!!!
Och ett väldigt bra pris ;) en klinik i stockholm tar endast 400 spänn för det. Det är mindre än ett par skor kostar ju :D
/Elvira :D
Vad kul att det gick bra :D
Vad kul att det gick bra.
Not your mom, not your milk.
Ja jag är så glad att det inte va nått "allvarligare" fel på honom :) och att allt gick bra då såklart.. min lilla tott<3
Vad skönt! Håller med om att det var billigt.. :)
Skööönt!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Men sååå jätte söt man kan vara då=)
Vad roligt att det gick bra för han=)
Roligt att allt gick bra! :D
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Bra att ni fick reda på vad felet var, och att det inte var så allvarligt!
Funderar själv på att kastrera en av mina hanar, men jag har inte bestämt mig om det är värt det än ;)
Vad bra att det gick bra (;
skönt att de gick bta super gullig ninnis :-D
:)<3
Roligt att det gick bra!
Måste också säga att din kanin är supersöt!
Kastanjegårdens Kaniner
Vad kul att det gick så bra! :D Tycker att han är jättesöt med så mycket mysigt fluff! Är han teddylejon?
/ Emma

Va bra att det gick bra för han :) <3
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#26 Nej han är lejonhuvad :)
#28 Som mina lurvpluttar är då ;D men de har mycket mindre päls i ansiktet ? ;o
/ Emma
#12 Så underbart att det gick bra:) Jag håller också med om att det var väldigt billigt, om man tänker på allt som "gjordes". Men det var ju inge negativt, haha;)
Hoppas att han håller sig frisk nu;)<3
Vilken tur att allt gick bra :D kostade ungefär lika mycket för mig utan undersökning :P
Emma
Va bra å höra att det gick bra! =) <3.
Med vänlig hälsning,
Jenny
härligt att det gick bra!=)

Ja verkligen skönt att det gick bra! Han var nog den sötaste lejonhuvade kaninen jag har sett! :)
Ja, allt ser bra ut än sålänge också (y) fast han är himla uttråkad nu när jag är sjuk så han blir liten galen i sin bur haha :P men han är pigg och gla iallafall ^^.

hihi men det är ju bra att han är pigg och glad ;)
#35: Haha okej :=)
Med vänlig hälsning,
Jenny
#35: Haha okej :=)
Med vänlig hälsning,
Jenny