#2 Hahahahaha shiet vad sött ^^

Grattis! ^^ Vilken ras? är dom?

Dvärgvädur :-) Du ser mamman på första bilden…..

Grattis! Så sööta!
Är det inte svårt att föda upp kaniner på vintern? Asså nu när det är kallt.
Eller är det inne kaniner?
Lycka till!

Risken finns ju att de hamnar utanför boet och dör :-( Jag hittade en av hennes ungar utanför boet som jag värmde upp och la sen tillbaka bland sina syskon. De värmer varandra…..

#8 jag vet att teddyvädur är ingen ras men det där är väll en teddyvädur till mamma :P?
/Elvira :D
Grattis! :D
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

#9 Ja och pappan är pekingteddy….

Grattis !!
Gud så söta ! <3
Men, om mamman är teddyvädur och pappan pekingteddy, varför står det då i inlägg #6 att ungarna är dvärgvädur? *kliar mig i huvudet*
Grattis till de söta små "korvarna" :')
/ Emma

#13 Men de är ju dvärgvädurar. Hur deras päls kommer att se ut det vet jag ju inte ännu… Det finns väl ingen ras som heter teddydvärgvädur eller pekingteddydvärgvädur….
Sjukt söta de små hipposana!
Gullig akrobat i inlägg nr:2!
#15 - Om de är "teddyvädur" så är det korsningar, ingen ras alltså, varken dvärgvädur eller något annat.
Not your mom, not your milk.
Grattis, vilka sötnosar!:)

#17 Ok. Trodde att det var dvärgväduren som hade nedåtöron och lejonkaninen uppåtöron och sen kunde raserna vara lite olika pälsade….
# 16 Haha, jag fick med en kullebytta faktiskt..

#19 Asså teddypälsen är typ inavlat på nått sätt. teddyvädur och teddydvärgvädur är samma men det är ej godkänt som ras i Sverige ännu men det hoppas jag att den blir snart! Men alltså så kommer dina bebisar antingen bli peking eller teddy"pälsade"
Vad roligt, jättesöta! (:
#20 behöver inte vara inavlat för att få fram ett visst pälslag. Räcker med att man skaffar anlagsbärare som är obesläktade så man får led med det man vill ha.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#22 okej har ingen koll :P men på nått sätt har ju pälsen kommit dit ;)
jättesöta bebisar iaf!

Tack, visst är det sött med bebisar. Intressant att se vad det blir för färger för först såg alla vita ut men idag var en lite brunaktig,inga bläsar har de iallafall. Påpälsade lär de väl bli :-) Mätte mammans hår som var 10 cm långt över hela kroppen

#24 mamman e ganska lik min Morris (; fast morris är alltid så rufsig i håret haha Sen e han så manlig med sitt hårspänne ;) Haha han ser så muppig ut!

Helt underbara smattingar!
Grattis!
Aaaw jösses vilka SÖTA!! Grattis till dom små :)

Stort grattis till de små liven. Såå otroligt söta

Grattis till dom små snuttisarna.
kan du lägga upp en bild på pappan också??:P
Med vänlig hälsning,
Jenny

gud vad söt pappan är men ungarna och mamman är ju också söta såklrt

#34 Oj oj oj så söwta! :D
Grattis! Så söta:)

Den som inte blir vit ser ut att ha en fin liten bläs ^^ Har du intressenter till denna kullen? :)