Julklapp? - Kanin Tillsalu!
Nu är den lilla söta kaninen Nina tillsalu. Här finns lite snabbfakta. Om du har några frågor så kan du skicka ett PM till mig. En perfeckt julklapp :D
Namn: Nina Född: 2005 i Juli Kön: Hona Ras: Lejon teddy Färg och teckning: Vit med svart rand längs ryggen, svarta öron, svarta ringar runt ögonen, svarta fläckar på ryggen Allmänt: Hon är lite blyg, men är jättesnäll och fin. Hon har en lång lugg och lång päls, har råkat ut för skendräktighet, men inte de senaste åren. Går att ha ute, men är för tillfället van vid att vara inomhus, och bör hållas så. Inne och utebur har hon som man kan köpa. Finns på ort: Malmö Pris: 200 kr
Kontakt: PM till mig, Juniflickan.
Det är nu så att det inte är min kanin, så om du är intresserad av att köpa henna så får du ägarens mejl adress så :)
putt!

varför ska du sälja en sån fin kanin för? :P
#2 Det ar min kompis kanin. Om Hon skulle vara min sa skulle jag aldirig salja henne.

okej, vill inte du ta hand om den? :)

okej, vill inte du ta hand om den? :)
#4,5 Jo, men jag kan inte betala hur mycket som helst ara för att ta hand om en kanin som behöver ett nytt hem. Jag har redan 2kaniner och jag skulle då behöva köpa en ny bur också. Annars hade jag alldeles säkert kunnat ta hand om henne. :)
Nina är nu såld!