Tävling: Teckna en kanin
Hej,
nu har jag gjort en ny tävling som går ut på att teckna en kanin antingen med penna och papper, måla, i paint, i photoshop eller i något annat program.
REGLER:
- Det måste vara minst en kanin på teckningen.
- Man får bara skicka in ett bidrag.
- Man får byta men bara 1 gång.
- Man får inte sno teckningen från t.ex. google, yahoo eller någon annan sida. Du måste alltså ha ritat den själv!
GÖR SÅHÄR FÖR ATT VARA MED:
Rita en bild med papper och penna eller i ett program på datorn. Ritar du för hand så kan du antingen fota din teckning/bild/tavla eller scanna in den i datorn. Om du ritar bilden på datorn så ser du till att spara bilden i ett format som går att ladda upp här på kif (t.ex. jpg, jpeg..). Logga in här på kif och ladda upp bilden i detta forum. Skriv vad det är på bilden och vilket datum du gjort den. Till exempel såhär: "Här är mitt bidrag som jag målat den 21 december 2008. Det är en kanin som hoppar över ett hinder."
Ni får skicka in bilder tills den 1 januari och då kommer jag att välja 5 styckna bidrag till final, alltså en omröstning. Sen får ni medlemmar på kif rösta på det vinnande bidraget.
Lycka till!
- conejo

putt
/Elvira :D

Åh, tack för era bidrag! Jag tror att jag flyttar fram datumet att senast skickan in till den 5 januari.

#2 Den gills :) Du behöver inte ha ritat den i paint eller något program på datorn, huvudsaken är att du har ritat/målat den :)
Jag kan skicka in en bild när jag kommer hem, har ingen bild på denna datorn. Det är till den femte väll?

#7 hihi va söt :D
/Elvira :D
Tack :D Blev rätt suddig 

Kan jag rita Lille Skutt i bamse? han är väl oxå en Kanin???
Mitt bidrag.
Gick inge bra att rita i mitt ritprogram, så tog en gammal bild jag skissat förut. ^^
Bilden föreställer min avlidne kanin Zvinto, och målades 2003 (när jag gick i 9:an).
Kommer dock ej ihåg datumet. =)
Var tvungen att kopiera bilden från en sida jag hade den på, då den försvann från datorn.

ninniH den var jätte snygg ju den är bätre än va min är