Kaninungarna kommer!
Då ska min hona få kaninungar när som hällst. Hon är tjockare än tjock!
Men hon verkar lite osäker på hon ska bygga bo men hon försöker i alla fall=)<33 Vet att de låter lite knäppt men om ni hade sett henne skulle ni förstå^^ Hon har byggt ett jätte stort bo:D
Det kommer bli blandnig mellan Dvärgvädur o Dvärghare.
LÄNGTAR

:D:D:D:D:D:D:D

ååå va roligt :D är det exakt en månad nu eller ?:D
/Elvira :D
Bor hon inne eller ute? :)
Roligt, vad hade du tänkt "få fram" av kullen, elr ja menar ska det bli en hopp kull? Efter som man ofta får bra hopp kaniner genom att korsa dvv med dvärghare? :D

#4 ne.. Det skulle vara exakt en månad sedan för 4 dagar sedan men det kanske inte blev ngt den första gången o dom fick tsm i en vecka. Men jag förväntar mig att dom kommer i natt. Så tjock som hon e så kommer dom när som hälst:D:D

#5 Dom bor i "mitt" garge^^ Jag har beslag tagit halva pappas garage till mina kaniner^^
japps, jag har tänkt att det ska bli en hopp kull och temat jag ska ha på ungarna som vara olika pizzor:D:D
Sen får min andra hona också ungar om ca 5 dagar=)<33

Gud va roligt med pizzor haha :D

Gud va roligt med pizzor haha :D men ta inte kebabpizza hah

Vad roligt! Lycka till med ungarna! :D

ååh va kul :D

Så kul! Lycka till med sötnosarna (:

Så kul! Lycka till med sötnosarna (:

Grattis, och lycka till ;)

Grattis!:D vad kul, du får lycka till med de små.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Vad kul! ^^
Vad roligt! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Grattis till dom små korvarna :) Lycka till!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vad kul :) grattis

åååå :D <33 fiiina

KOMENTERA mer än gärna:D:D:D<33
Supersöta.
Åh vad roligt, grattis! Jättesöta :)

Idag tog jag bilder på kaninungarna igen;)
Men asså, igår så hade två kaninungar lämnat boet igen, och la där på helt olika ställen. Vi lyfte tillbaka dom men dom rymmer. Men sen undernatten hade Amilia (mamman) flyttat dom in i mitten av buren och då rymmer dom inte alls. Då ligger dom kvar i boet och kelar med varndra. Ingen av mina kullar har gjort så innan så jag måste fråga. Kan det vara för att dom inte trivdes i de förra boet?:S
#34; alla ungar brukar kräla runt, oftast brukar de inte komma ur boet. Sedan kanske de hänger med mamman ut osv. Men att de inte skulle trivas har jag väldigt svårt att tro.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

gratis till de små :) hoppas allt går bra för dem!
#34: Om de lägger kvar där de är nu tycker jag ni ska låta dem vara där, sålänge honan byggt ett ordentligt bo är det nog ingen fara =)
the vanity, it becomes insanity

#35 #36
tack så mkt:D Mamman gjorde två nya bo så i ena la hon två ungar i de andra la hon tre=) Hon delade nog upp dom så för de skulle vara lättare att amma dom?:P
--
Det blev 5 ungar som kom men när dom var 7 dagar så var det en som dom:'( Tror de va den som fick minst tillgång till mat.
--
Idag blir dom 20 dagar gammla:D Jätte fina är dom o såååååå busiga:D:D
Mamman är så trött på dom:P Dom jagar henne hela hela tiden, o hon kommer inte upp på huset o ta "skydd" för den är för hög, men vi ha bytat hus och hon har hoppat nån gång men inte många, men hon vet iallafall att det finns att ta komma undan ungarna där^^.
Vi tar in ungarna nån gång varje dag i en stor bur vi har här inne så dom får leka=) Då passar mamman på att sova^^
Sen när ungarna kommer in i sin vanliga bur igen så är dom så trötta så då sommnar dom direkt o mamman kan fortsätta att vila^^ Så gulligt:D
Haha vad roligt! Det var ju du som jag nyss snackade med på bdb :)
Det är jag som är Hajjen :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Vad kul med ninisarna!! :) Hur går det för de? Alltid kul att se bilder:)
Har för inte sålänge sen fått en kull jag med! En rätt lustig historia om hur det kom sig att jag fick de överhuvudtaget. Men de är fem veckor imorgon!! :)
De växer jättesnabbt, så jag rekommenderar att du fortsätter fota som du gjort:) jättekul att ha sen när de växt till sig!

Det går jätte bra med dom:D DOm är verkligen jätte busiga! Det är 3 flickor och en liten grabb.
Det var länge sedan jag la in bilder på dom men nu kommer det lite bilder på dom. Dom har växt JÄTTE mycket;) haha. Dom är 7 veckor nu:D
#38 haha okej:D Gick in på din bdb och så alla dina vinter bilder på dina kaniner:D Verkligen jätte fina:D:D<3

Gud så söta! Det är alltid lika kul med små kaninungar :) Vad är det för kön?
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Det är 3 honor och 1 hane:)