Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 478 ggr
[Stampelina]
0

Min man gör rent hos alla 7 kaninerna!

Måste bara få skryta lite över min goa man!

Just nu ligger jag inne med jordens infuensa. Har inte kunnat ta hand om kaninerna på flera dagar så han har snällt gått med på att mata dem. Vågade knappt be honom att göra rent hos dem eftersom det var lite av dealen, om jag vill ha så många kaniner så fine - men jag får ta hand om dem själv! Men eftersom jag inte kommer upp ur soffan utan att känna mig alldeles svimmfärdig så kände jag att det inte fanns mycket att välja på, dem måste ju få det städat!

Så jag frågade och han tvekade inte ens.

Han håller på och städar just nu. Springer iof in och ut hela tiden och undrar var grejerna finns och hur mycket halm han ska fylla på och om han ska byta alltihopa och gud vet vad, men jag är så glad att han alltid ställer upp på mig! Man blir så himla mycket mer kär!

Vara bara tvungen att få skryta lite!Skrattande

Sashhi
0

Nämen! De var då allt en duktig man du har. Han ska nog behöva lite beröm. :)

Not your mom, not your milk.

amela87
0

Va gulligt! Är själv jätte sjuk o knappt kan röra mej. D e bra att ha män iblandFlört

[Stampelina]
0

Eller hur? De är väldigt bra att ha emellanåt, men å andra sidan går det åt båda hållenFlört

Han ska få extra mycket pussar och kramar och beröm när jag tillfrisknat!

karin71a
0

Haha vad snällt, var hittarman sånna män : )

Min skulle inte tänkt tanken med att städa till dom, matning hade nog gått bra……

Jetaime
0

åh så gulligt ;) när jag har vatt sjuk och legat med hög feber, halsont och förkylning har jag fått ta alvedon och gå ut och städa själv :P Har förståss ingen man, men ingen annan heller som vill hjälpa till.

[Stampelina]
0

Min grannflicka har erbjudit sig att städa åt dem, men jag vill inte be henne om det, hon är så go och tar hand om dem redan när vi är bortresta så hon gör redan mer än tillräckligt! Dessutom är hon redan ute hos dem varje dag hur länge som helst och bara kelar, det behöver de ju lika mycket…

Så jag måste säga att jag har det superbra!

Jojsan
0

Vilken lyx! :)

Taci
0

Lyx! :) O det där att han frågar hela tiden tyder ju bara på att han verkligen bryr sig, o vill att det ska bli bra o ordentligt! :))

Min kille städar också hos kaninerna ibland, bara för o hjälpa till, jag behöver inte ens va sjuk =D Så jag vet hur det känns, man blir helt till sig (;

Krya på dig med :)

Mammsie
0

Glömde skriva KRYA PÅ DIG i pm:et!

Tror din man och min man har en hel del gemensamt… Glad

kaningodis
0

Vilken bra man du har! Riktigt lyxigt!

Om han tycker det är roligt så får han gärna komma och städa mina kaninburar också ;)

Krya på dig! =)

Kastanjegårdens Kaniner

Baralisah
0

Nej vad gulligt! :) Sådär håller min pojkvän också på. Han har inte intresset för djur, bara  bilar och jordbruk. Men om jag ber honom hjälpa till. Och han blir helt ställd när kaninerna pussar på honom. :)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Baralisah
0

Krya på dig!!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus