Hur gammal är Din kanin?
Jag har haft 2 kaniner i mitt liv. Den jag hade som liten blev 12 år. Hon var superfrisk hela livet igenom, men dog knall fall en dag. Troligen av någon förgiftning eller liknande för vår hare dog dagen efter. Och de hade ätit samma mat och grönsaker. Konstigt var det i alla fall varför de skulle dö bara några timmar emellan.
Min nuvarande kanin är 9 år och pigg och kry.
Jag har ingen större kunskap på kaniner egentligen, men har alltid hört att de blir 4-6 år. Stämmer det eller har jag bara haft ofantlig tur vad gäller kaninernas åldrar?
min molle är väl snart ett år nu och han mår prima.
Vad jag har hört blir kaniner ungefär 8-10 år. Men jag är inte hundra. Det står ju olika överallt lixom :S
10 år? min mosters kanin blev 12 år
Mina kaniners åldrar:
Fia: 1,3 år
Hoshi: 1,2 år
Mimi: 1,6 år
Zvinto: 2,4 år
Iris: 5 månader
Dicken: 4 månader
Dragon: 5 månader
och den 21:a hämtar jag min BJ-hona som då är 9 veckor. 
min kanin är 5 månader

Ojj! 12 år är gammalt :) mycket bra för en "gnagare" om man kan kalla dom det :P
haha jag föredrar att inte kalla min kanin gnagare :P Det låter lite elakt xP
Hehe, samma här, gnagare, då tänker jag på möss och råttor :P jag kallar mina marsvin för marsvin, grisar eller sötbolla x'D
haha
R ska vara på slutat av bolla xP hur gammal är din kanin Cherry?
5 månader XD Men jag har haft flera kaniner inan
Okejjs :D
Diesel är 3 år, Sonic och Raya 2år & Päär är 5månader
Jag har hört om flera kaniner som blivit 12,13 år men det vanligaste är nog som lotta säger, ca 8. 8-10 kan man säga, men jag tycker 10 år låter gammalt.. :)
Men sköter man dom bra och rätt så har dom ju förutsättningar för att leva ett långt och lyckligt liv, så vaför inte :) hehe
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]