Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2725 ggr
Mammsie
0

Underbar fransk vädur, madagaskar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pga av allergi som bara blir värre så kommer jag bli tvungen att skiljas från min underbara goskanin av rasen fransk vädur.

Han heter Fyrbys Alf, är madagskar och född 080210. Uppfödare Jessica Krüger som gärna vill ha kontakt med den nya ägaren.

Fransk vädur tillhör jätteraserna och kräver stort utrymme. Gärna som frigående innekanin i kaninsäkrat hem, han är helt rumsren och lådtränad. Alternativt ute i rejäl bur med stor rasthage eller i stor box i stall.

Han bor i dagsläget utomhus. Helt underbar personlighet, lugn och kontaktsökande, älskar att gosa med familjen och gå på promenad i sele med koppel. Supersnäll att pyssla med.

Självklart fullt frisk och med stamtavla, under året. Skulle passa jättebra som familjekanin med vuxna som tar huvudansvaret.

Min frasse är alldeles alldeles underbar och förtjänar ett hem där han kan trivas och få massor av kärlek och pussar hela livet!

Jag skickar med en stor fin kattlåda, mat- och vattenskålar, kattunnel och kompostgaller, selar och koppel mm till det nya hemmet.

Vill endast ha seriösa genomtänkta svar från riktiga djurvänner med telefonnummer via pm. Putta gärna upp, tack!

Twinklys
0

Putt :)

Mammsie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till bild på Fyrbys Alf, han är en riktig goding!

gullenos
0

ååh han e så fin han med ;D. Synd att man inte har plats.

Mammsie
0

#3 Tack, han är verkligen en riktig mysklump!

Mammsie
0

Finns det ingen som vill ha en underbar frasse att mysa med?