Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1149 ggr
lovekaniner
0

söer en ny kanin!

Äre nån som vet elr har en kanin till salu nära eskilstuna?Runt 1 år?

[Wera]
0

Kan tillägga att hon inte vill ha en stor ras :)

Zvintos
0

Bor visserligen 13 mil ifrån Eskilstuna, närmare bestämt Smedjebacken (Dalarna).
Men transport brukar ju kunna fixas om det är intressant. =)
Jag har en dvärgvädurshona på 1 år och 4 månader som är hur mysig som helst.
Väger 1.7kg, så hon är liten och lagom.

Sen har vi en lejonhuvad korsning som bortskänkes, men hon har dock inte lika trevligt temperament.
Runt 1 år är hon och väger väl ca 1.2-1.4 skulle jag tippa på, då jag inte vägt henne.

Du kan kolla i min till salu-tråd (3 kaniner till salu), där finns mer info och bild på bägge.

Sarakaniner
0

jag säljer en renrasig lejonhona som inte är stor(väldigt löiten för sin ras)

lovekaniner
0

#2 Taacksåmk..min mamma vil inte åka så långt o hämta en kanin (isåånafall om vi ska ha en ny)..Runt i eskilstuna,nyköping,strängnäs…

Memsan
0

Jag bor mellan Enköping och Strängnäs.

Har två lejonhuvade dvärgädurar till salu. En blå på snart 1 år och en blå järnchinchilla på snart 2 år.

Bägge två är supertrevliga och välhanterade, väldigt nyfikna och framåt. Den ena lite hopptränad.

De kostar 100:-/st.

TammyNice
0

Hej! Jag bor mellan Enköping å Strängnäs..

Men har lite alltmöjligt tillsalu

Har en Teddylejonhuvadkanin tillsalu som är 1år i december.  Sen har ja även en kull nu men de e knappt halvåret, de är av rasen Lejonhuvadkanin jätte trevliga skit söta! men de kanske ej e av intresse men de fick följa med på listan ändå.;)

Alla är välhanterade såklart.

Pris : För Teddyn = 50kr

och för ungarna 150kr

Michiis
0

Jag har ju zhakita tillsalu, och har säkert transport till Eskilstuna. Men det är ju bara att höra av dig om du är intresserad :)

// Michis

Clariiz
0

Jag bot i Eskilstuna, har 3 kaninungar till salu.
Visserligen under 1år men det kanske kan vara intresserant iaf?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Cagi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är du intresserad av en Hona eller hane?. Jag har en charmig och go donna som är en viltsiames dvärgvädur och jag bor i Södertälje men kan möta upp i Mariefred eller Strängnäs :-)

monica551
0

Jag beslöt mig idag för att sälja min ena viltgula Holländska kaninhona som är ca 7 månader gammal. Jag bor på Mörkö mellan Södertälje & Trosa. (Kan åka in till Södertälje och leverera om du är intresserad).

Min mail: monica@molargarden.se

Memsan
0

Här kommer bilder på mina hanar som är till salu.

Rafflan
0

Denna finns i arboga, skänkes bort.

My little sunshine, född i våras har jag för mig. Inte min kanin, försöker hjälpa min kompis att få den såld. Börjar bli akut med nytt hem :(

Crazzysazza
0

Ja det är jag som skänker bort den grå kaninen åvan hon är 6-7 månader gammal och väldigt snäll

Michiis
0

Bild på Zhakita. ;D Hon är nu ca 7månader och jag ska ev. ställa ut henne i november om hon inte blir såld innan :)

http://cloettaskaniner.webs.com

// Michis

[Stampelina]
0

Har en viltgul dvv till salu, se annonsen jag har ute här på i fokus. Hon är 14 månader, utställd och stambokförd på 93 poäng.

JBFFJ
0

Har du hittat någon kanin än?

lovekaniner
0

#16 Asså jag KANSKE bara ska skaffa en ny…JAg ahr hittat en söting på blocket…men alla kaniner är ju såklart jättesöta…

[ninnakm]
0

heej jag letar efter en honkanin som järna får vara bra på hoppning hör av er till ninnakm@hotmail.com