Blir kaninägare idag!
Idag flyttar två små kaniner hem till oss! Vi har varit och kollat på de innan och valt ut vilka vi ville ha. En hane och en hona är det som ska bo i samma bur (kastrering kommer att ske så fort som går, självklart!). Ada och Anton heter sötnosarna ;) Båda är Lejonhuvade, E. Lindhults X´elente U. Je t´aimes Dixxie. Ada är Blå Manteltecknad m. Bruna ögon och Anton är Blå Wienertecknad med Blåa ögon. Längtar så! Hoppas att dem ska trivas i våran hembyggda utebur.
(Visste inte vilken kategori som passade bäst, så jag tog allmänt.)
Bilder kommer här nedanför :)
/ Emma
Gud så söta! <33
Väldigt fina föräldrar:)
Aww, va söta! Kul :D
söta har själv alltid velat ha lejonhuvade och ska nog skaffa det till sommarn
(hoppas jag)
Åh gud vilka små sötnosar! :)
Honan är så sjukt fin<3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vilka småttingar :D
Men tänk om de hinner para sig innan du kastrerar hanen..?

Naaw va sööta ! :D <3
Jättesöta! Och fin bur! :D
Men var ska du ha hanen/honan medans du väntar på att hanen ska bli gammal nog att kastreras och 2 månader efter kastreringen? :)
Emma

Oj vad fina :)<3
#9 och #11 - Ska nog separera de två/tre veckor (?) innan könsmognad/kastrering och skaffa en bur till Anton (eller en bur till Ada så att när vi sedan sätter ihop dem igen att vi släpper in Henne på hans "revir" så att det inte blir bråk?) så att han får vara ifred och inte försöka att para sig med syrran sin ;) Får hoppas att de inte hinner para sig innan… Då tycker jag synd om dem bägge, men speciellt Ada. Hon kommer att vara alldeles för ung för att få ungar.. 
/ Emma