Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 732 ggr
kastanjen
0

Ny bur - vad tror ni om den?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fixat med en ny bur till Drama Queen idag. Tanken är att hon ska bo där när brorsan flyttat.
Har tänkt lägga matta i botten på buren sen men det känns som att det är bättre utan tills/om hon lär sig gå i lådan.

kastanjen
0

en till bild…….

kastanjen
0

en till….

kastanjen
0

och en sista…

kastanjen
0

oj glömde vist sista bilden Glad

Mammsie
0

Jag tycker att du ska lägga in matta redan nu, ta en billig dörrmatta från Ikea tex om är rädd att den blir förstörd. Inte snällt för kaninen att bara ha hal parkett att röra sig på… Väldigt läskigt för kaninen.

kastanjen
0

#5 ok, då gör jag det. Det var inte för att jag var rädd för att hon skulle förstöra mattan utan för att jag tänkte att det blir lättare att få henne rumsren om det inte är matta…

Var givetvis inte meningen att "inte vara snäll"

kastanjen
0

Glömde skriva innan att mina kaniner går lösa för det mesta, är mest i buren på natten och när jag inte är hemma.

puffopiff
0

fin:) lägg bara in en matta elr ngt så blir det jättebra!:):D

kastanjen
0

#8 redan fixat! Flört

Mammsie
0

Jag hade liknande som du har tidigare, inget problem att få dom rumsrena i alla fall. Så hoppas det går lika bra för dig med kanin!

Dixxie
0

Ser kanonbra ut! Med matta i botten då. Parkettgolv är ju lite halkigt. Fast dina kaniner är iofs vana …

[Niike]
0

Ser jättebra ut :D Stort och fint!

kastanjen
0

Tack alla, blev väldigt nöjd själv med den. Har lagt in matta i halva buren nu, har ingen borta i "toa delen". Drama har varit där inne en stund idag och verkar trivas kanon!!

Mammsie
0

Måste säga att det är så mycket trevligare med sådana här "set-ups" än de tråkiga små gallerburarna som många har… Kanonfint!

Taci
0

#14, blev bara nyfiken på varför du tycker såna här är trevligare än "vanliga"? :)

Ser jättefint ut :) Smart öppning på sidan med :)

puffopiff
0

vad bra!:)

Moonstrike
0

Ser superbra ut! :)

Mammsie
0

#15 Mycket större, öppnare och mindre fängelselikt! Glad