Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 482 ggr
Twinklys
0

De flesta lejon till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Då vi bestämt oss för att satsa mer på de långörade, säljer vi majoriteten av våra lejon. De enda vi ska behålla är Inka, Theodore och en till liten flicka vi hämtar i januari!

Till salu är:

Lyktans Chanel, vit med svarta tecken, blåögd. Coco är eventuellt dräktig igen, ungarna är isåfall beräknade i början av januari. Om hon är dräktig säljs hon när alla ungarna flyttat, annars går hon bra att hämta i mitten av januari.
Hon är en av de jag kommer ha svårast att sälja. När hon kom hit var hon aggressiv och mycket revirbenägen, men det har jag lyckats arbeta bort och hon är nu hur kelig och underbar som helst. Men jag är rädd att hon kommer bli likadan som när jag fick henne om hon flyttar, så hon säljs endast till någon som klarar av att handskas med henne.

Twinklys
0

Sandbackens Thai Tanic, havanna

Riktigt busig kille som tycker om att smita och hitta på bus hos flickorna Tungan ute Thai fyller snart fem månader. Han bär på blåögt.

Twinklys
0

Twinklys Minna, svart scheck

Jätterolig tjej, min lillasysters lilla ninis som hon älskar över allt annat. Minna säljes till kel, gärna tillsammans med sin dotter Dark Moon.

Twinklys
0

Minnas dotter Dark Moon.

Twinklys
0

Minnas son Dash letar också nytt hem :)

Twinklys
0

putt!

Dash tingad

Twinklys
0

Putt…

Twinklys
0

Putt…