Vad har ni gjort idag?
Vad har ni hittat på med era kaniner idag? 
Än så länge har jag bara varit ut till dem och rensat toaletterna, fyllt på hö och klappat och pratat lite med dem. Det blev ett lagom avbrott i pluggandet som jag nu muntert (ironi) ska återgå till…
Jag har gett henne mat å vatten idag,ska snart ut å ha henne lös i trägården där jag skottat :) Sen ska man städa buren också…Och jag ska nog klippa lite klor på henne också idag om det behövs.
Fodrat och rastat.
Jag och pappa ska ut nu och fortsätta bygga kaninstallet :D
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag har haft mina små pluttar ute och sen har jag tränat william lite (hoppning) för jag ska va med på en lite kaninhoppnings sak i stallet, typ en uppvisning i samband med luciashow ;) sen "hoppade" jag lite med Robyn också, eller hon hoppade ju inget men det va första gången :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Än så länge har jag bara släppt ut dem. Men ska kanske gå ut och städa buren nu när solen ändå är framme=) Och så ska de få smaka på nytt pellets=)
För första gången på hela veckan så har de fått kommit ut i sina rasthagar pga att det blir mörkt så tidigt.
Jag har också städat deras burar. Funderar på om jag ska klippa lite klor också…
Kastanjegårdens Kaniner
på morgonen så gick jag ut och gav dem mat, vatten, frukt, och hö. någon timme efter dem hade ätit så tod jag ut Dolly och var ite i skogen och sprang med henne i flera timmar. tog med mig lite mackor och äpplen och sittunderlägg ! :D medans så var alfonz ute i rasthagen och hade det mysigt, sen har jag myst och kelat med båda dem i ett par timmar ! :D
Vi får se vad som händer sen… xD
De har alla varit ute och lekt i snön, gissa om de blev glada? ;)
Sen har jag städat alla burarna (phust) i morogn ska jag fortsätta med resten av huset..
Sen vid 13:00 kom en familj och tingade Nanna och Bombo, de ska flytta nu lite senare i veckan :)
Sen har jag kämpat med att rädda en "Misgot" bebbe.. Men jag vet inte hur det kommer gå för den.. :/ Det känns förjävligt.
Sen jag jag och torkade 40 leriga kanintassar. De andra 16 tassarna höll sig rena, då dom inte får gå ut :]
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#3, har du någon tråd där man kan se bilder på bygget!? hade varit kul att se :D
idag har jag inte hunnit gå ut till honom än. vaknade sent, sen var jag ute och övningskörde. ska ut nu :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
har släppt ut grabbarna, ska snart ut o städa hos dem och tjejorna ska få komma ut i slasket också =) kloklippning också.
Jag har gjort en avskärmning mellan mitt rum och hallen på övervåningen så att tjejerna kan vara ute samtidigt. Myran sitter mest och ger onda blicken, men men ;) Annars inte så mycket. Mest rutiner såsom borstning, byte av toalåda o.s.v. ;)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Idag har vi klippt klor på alla och borstat alla :)
Tävlade i krok. Spöke kom inte i mål, han var helt övertygad om att han absolut inte skulle hoppa. Hiroshi var supernära pinne, nästa gång, då jevlar!
Träffade Mikke. :D
Not your mom, not your milk.
Jag har gått i selen med dom och städat i buren :)

Jag är sjuk :( sen har vi flyttat så då passade jag på att skrubba hela buren. nu sitter morris och sover (som alltid) med nosen i vattenskålen (som vanligt) :P men jag blir arg på honom förut kissa han så duktigt i hörntoaletten och nu ska han börja kissa i alla hörn … (;
/Elvira :D

Utfodrar, rastat och kelat .
the vanity, it becomes insanity
nu har jag städat och rastat alla. Klippt/borstat brall och hum också=)
Hann inte motionera/"rasta" dom, det var typ mörkt när jag kom hem. :( (Kan inte ta ut dem när det är mörkt för vi har massa rovdjur i närheten….)
Men gett dem pellets, hö och varsitt bröd och mamma gav dem vatten. :P Samt gosat med dem. =)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Jag var inte hemma i natt, så kunde inte släppa ut dem i morse.. Så jag har inte gjort något med dem, förutom att ge dem mat.
Idag har jag som vanligt släppt ut som så dom kan skutta av sig ordentligt. Sedan har jag även gosat med Bianca, o borstat henne, o knäppt ett par kort. De andra har jag klappat lite på, de får sitt senare (;
Bytt vatten o så har jag ju gjort med.

Jag har gett dem mat och vatten, rastat dem i hagen och kelat läänge <3:D
Har städat burarna ja, fyfan vad jag hatar det egentligen! Vissa dagar. Blir så smutsigt i stallet, trångt vet inte var jag ska ha alla kaniner under tiden jag städar xD så jobbigt.
Gett käk och friserat Humlis :)
Mat, vatten och hö, som vanligt ;). Sen har han fått vara ute i mitt rum, eller ja han är det nu också ;). Sen ska han få grönsaker :D
Emma
#26, bild?;D
#28 nix ;)
Vart ute med Saga i sele =) vilket var otroligt roligt,d e som att ha en hund. Hon väntade på mej hela tiden o kom när ja ropade XD annars har ja bara myst med kaninerna.
Har städat till några, sen har alla kaninerna fått va ute och jag har borstat igenom allas pälsar ;)
Sen har jag (och ozzian, katten - under uppsikt såklart) lekt med Elliot, som bor inne. Han har fått spring i hallen och sen har jag sprungit runt och gjort andra saker så har han jagat mig, sen har även elliot jagat ozzian :P ser så kul ut som dom två håller på <3
Hehe lägger in en liten söt bild på Robyn också (a)
#32 tack :D