Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 390 ggr
[fluffbollen]
0

kan han följa med?

hej! på julafton ska jag o min familj åka till mormor och fira jul(över dagen eller vad man ska säga, ska iallafall inte sova där:P) jag vill jätte gärna ta med mig lipton. har då tänkt att ha honom inomhus. det jag undrar är om det är någon som vet om han klarar av det hela dan? har läst o hört att han kan få värmeslag, men brukar alltid ha han inne på fredags kvällar i typ 1,5 h.

[Niike]
0

Vilken temperatur är det ute hos dig?

Det kanske finns något rum han kan vara i som är lite svalare, eller typ en källare?

[fluffbollen]
0

#1 just nu så är det 5 grader, men det brukar oftast vara lite kallare, särsiklt på kvällen. har typ ingen koll på  vilken temperatur det brukar vara:S men jag kan kolla ikväll… fast för några dagar sen så snöade de bara så du vet!! (bor lite utanför Göteborg om det hjälper)

[fluffbollen]
0

glömde att skriva: neder våningen brukar vi kalla källare men där brukar det vara varmt, för att brasan é på. men det finns en altan stavning*  o det är bara en glass dörr typ emellan huset och den. man kanske kan öppna ett fönster på glänt där så att det blir lite kallare o ha han där!!