fråga om era kaniner
Hur många kaniner har ni med er till hopptävlingar ?
När ni börjarde tävlar med era kaniner?
Jag har en kanin som jag tävlar med
Jag började tävla med henne förra vintern då var hon ½ år.

Jag har bara en, jag började i januari detta året ;)
Okej! vill bar veta det om jag ska börja tävla med mina kaniner
jag har ca 7 st kaniner att tävla, alla följer inte med alla gånger en oftast.
jag började förra hösten alla kaniner har startat lite olika i åldern
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
*men oftast ska det stå!
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Okej! vad skoj att tävla ! jag skulle vilja tävla själv det är för långt ingen kör mig dit men jag ska börja tävla start har tänck på det jag vet intr hur många kniner jag vill tävla med
Jag brukar ha två kaniner med mig, dock bara en av dom som tävlar. Men hoppas på att kunna tävla med fler av mina kaniner till våren, får se hur det blir :)
Jag började tävla i juli detta året, på falsterbo horse show, så jag har inte tävla så länge. Har blivit fyra tävlingar i år, hoppas på fler nästa år :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag har 3 hoppkaniner: :) men ändst tävlat en hitils 3 ggr :) Skulle nog ta med alla 3 :)
Jag har två jag hoppar med. (dom enda kaninerna också) Ena har jag bara tävlat i "miniklass". Och den andra på lättklass ett flertal gånger, men ska nog sluta med ena o bara tävla med den andra för han har inte visat nått intresse för hoppningen.. Men den andra tror jag kan komma rätt så långt !! :)
okej va kul !!! det va går bra!!!!

när jag tävlade hade jag helt enkelt med alla som kunde tävla =)
the vanity, it becomes insanity
Jag har med alla som jag känner kommer att "njuta" av tävlingsdagen. Nu under fällningsperiod får fler kaniner stanna hemma då de tappar lust och fokus på banan ;) Jag började tävla med min första kanin.. Sommaren -06? Tror jag :)
Har just nu 8 kaniner hemma och det är väl det maxantalet jag kan tänka mig att tävla och betala för annars blir det nog ganska stressigt och dyrt för min del (:
Jag tar med mig tre av mina 5. Sist lämna jag den älsta och yngsta hemma. På nästa tävling ska de två älsta stanna hemma och de tre yngsta med. Och det är även så det kommer fortsätta sen. Det är bara de tre ynsta som tkr det är kul numera, eller den yngsta får starta fört om två veckor, men ja ^^
Börja tävla i juni 04, tror jag.
vad skoj ! Jag ska ta mig två av mina kaniner om jag börja tävla
Jag har bara tävlat en gång, det var i oktober (?).
Då hade jag med mig 2 kaniner :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com