Sötaste kaninungarna :)
Hejsan!
Gör en ny tråd där ni kan följa kaninungarna :) De kommer säljas när de är 8 veckor. De föddes den 6 november.
Mamman är The Wrestlers Gullan, gul/vit holländartecknad Teddylöwen. Blåögd.
Pappan är Kogatans Elliot, Blå Hermelin. Han bär på blåögt.
Kullen var inte planerad, men oj så söta ungar det kom :D<3
(5 dagar gamla på bilden)
Oj så underbara de är!
Synd lite att dom inte är renrasiga, då hade jag "nappat" ;D
Lycka till med dem!
Ja de är synd att dem inte är renrasiga :/ Men mamman är hur fin som hellst o pappan är en hejjare på att hoppa :D<3 Är glad att de rätt säkert är han som är pappan och inte min andra hane som är nån skum korsning xD fast han är underbar han med såklart :)

Gud vad fina de är!!!
Tack :)
Dem har v uxit ännu mer sen denna bilden. Ska ta en ny idag :) De har börjat springa runt lite försiktigt i buren :D så himla söta <3 Alla säljs när de är 8 veckor. Pm:a eller maila pixelmollan@hotmail.com Man kan även kolla på min hemsida för mer info. www.hamstervanner.se -> klickai n på min uppfödning
vart finns dom och när e dom levklara??
*nyfiken* ^^
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
jag har glömt skriva ut det ser jag :P
Finns i Skåne, Lund. Leveransklara den 1 januari 2009!
åå va gulliga
Är man seriöst intresserad så har jag MYCKET fler bilder på min bilddagbok. Pixelmollan heter jag där, man måste bli vän för att se bilderna.

Åh gud vilka sötnosar, den vita är ju helt underbart söt :)
~Quila Roze~
Ja dom e såå söta ^^<3

naaae va söööta! guud :)
/Elvira :D
Den vita är bokad :) De två översöta viltblåa är kvar :D<3
Tror inte att Blåeld är viltblå. Han ser ut att ha starkare brunt runt viltzonerna. Han skulle man ju vilja komma och norpa åt sig iallafall!
Not your mom, not your milk.
Du får gärna komma ^^
Vad tror du han är för färg? Dem ser i princip likadana ut. Men med blixt ändras färgen på den ena pyttelite.

Dem är släkt med våra små :D Gullan är mamma till våra bebisars pappa ^^ En av dem är också viltblå!
Vad kul! :D