Nu ska vi skryta
Tänkte att vi kunde berätta vad vi är mest stolta över med våra kaniner. Kan vara allt från att din kanin är världens sötaste till att den just blivit rumsren eller att den blivit utställningschampion eller precis vad som helst! 
Mayden och Saga tog varsin pinne i helgen, Saga är nu msv i KAF 
det var mitt skryt
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#1 Grattis, vad kul!
1 antar att de är hoppning är inte så hemma på de men stort grattis
Curry är en av de gosigaste och snällaste och vackraste och gulligaste kaninerna som finns. <3 ;D + Att han är jätteduktig i selen, som en liten hund! <3 :D
Saga vet jag inte. :P Hon har fått ännu en ovana (gnaga på min jackärm), men hon är ändå min fina lilla prinsessa. ;) + Att hon är lätt att fånga in, oftast. x)
Tingan är oerhört duktig med selen, förvånande lugn. ^.^
Pantouffe är duktig på…
… att bestämma över Tingan, syrran sin! xD Samt ganska gosig också.. (L)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Texas -Är jättestolt över att han är så himla snäll och lugn att hantera trots sin storlek och att han klarar sig så bra trots att han förmodligen inte ser ett dugg.
Diezel -Fick honom när han var 5 månader och är jätteglad över att han anpassat sig så snabbt till att bli frigående innekanin. Har inte kissat eller pluttat fel en enda gång sedan han kom till oss.
Fast mest älskar jag dom för att de är världens finaste och underbaraste!
Jag har börjat träna hoppning på allvar och har lycktas få över min Pepparmint över 20 cm. (Ganska mycket för henne, hon är en liten lejonhuvad.) Det är jag ganska stolt över.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Daisy ställer sig på baktassarna och tittar på en när man pratar med henne eller när hon vet att hon ska bli buren. Hon är bara för söt när hon gör så. Ibland säger hon också till när hon vill bli upplyft genom att ställa sig med framtassarna mot benen och försöka klättra upp.
Trotts att hon kan vara en raggata är hon endå en gullegris.

Ozzy - Jag blev nyligen Eng Scheck ägare till en underbart fin pojke som fick 95p i Tierp och blev bästa tecknade^^hihi
Haha inte så intressant men det är väldigt kul för mig^^
Simon- har lärt sig att man iiinte få springa in i boden , och leka kurragömma med mamma bland all bråte och sedan springa iväg som ett spjut ut när jag nästan fångat honom^^ Det var inte så roligt längre när det inte var någon som letade^^
Pojkvännen - Har blivit intresserad av kaniner/utställningar och har köpt en egen kanin som han kan ställa ut själv^^ Haha! <3

Vilka fina kaniner alla har!!
Jag får väl skryta om att mina kaniner är så söta att dem t.o.m kan få min kompis, som inte ens tycker om kaniner särskilt mycket, stå ute i en timme i minusgrader och kela med dem, haha :>
the vanity, it becomes insanity
Jag kan skryta med att Thea är den absolut finaste kaninen som existerar 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Nalle är nog den mest underbaraste korv jag träffat! :D <33 Mys ponken :) Mest härligaste hanen någonsin <3 Enligt mig.
Charlie, även om jag inte träffat han så verkar han helt bedårande och sötaste bebis jag sett =D <3
Det jag är mest stolt över med mina kaniner är nog att de är så snälla och barnkära!
Jag är ju stolt över alla mina kaniner… <3
Men Pakk är jag stolt över för han är så genomsnäll. Alla kan hantera honom och han ställer alltid upp. Han känner ofta av om människan är van eller inte. Han kan va lite störig mot mig ibland, men ett grannbarn som är 5år är han alltid snäll mot om ungen så vänder Pakk upp och ner eller håller honom konstigt.
Snoffs är jag stolt över för hon är så pass högt klassad som hon är (Svår/Svår). Och sen att hon är så tillgiven.
Lillen, Gucc och Curre är jag med stolta över, skulle kunna skriva massor.
Channie är så underbart snäll, hon är så lättlärd, har lärt henne flera tricks. Hon har blivit socialare på sistonde också :)
Bebbe blir så glad när man kommer och hon är ute, hon gör allt för uppmärksamhet och hoppar upp i famnen hela tiden <3 Älskar att hon är så social :)
Dolly <3
_Hon är bara så snäll, hon har livsglädje, vi är ute och skuttar i sele uppe iskogen i flera timmar, och när hon blir trött så lägger hon sej bara uppochner och somnar, hon är världens roligaste med sina jätte höga glädjeskutt. när vi myser ska hon alltid komma och slicka mej i hela ansiktet, och när jag kommer fram till buren så blir hon helt galetglad, hon typ skuttar fram och tillbaka, och när jag öppnar bursluckan så hoppar hon i famnen på mej. Hon är också lättlärd, och väldigt social, inte så vidare bra på att hoppa, men hon är ju bara 5 månader. :)
_
JAG ÄLSKAR DEJJJ DOLLY ! <33333
Walter är så himla snäll och lydig kommer när man ropar hans namn kan vara lös på gården och han är så himla mysig. Han är också så himla duktig på att hoppa. På bilden är det Walter i snön
Liga är så snäll glad och mysig är riktigt busig och för att vara 4 år. Liga är också duktig på att hoppa men jag hoppar inte så ofta med henne hon är också så rolig jag blir så glad när jag ser henne.
Pelle att han har vant sig så snabbt vid att han bor här hos mig nu för jag fick honom för inte så jättelänge sen och trots att han är sjuk men håller på att bli bättre så njuter han av livet och är riktigt glad och sprallig.