Leksaker till kaninen
Asså hamstrar har ju sånna rör dom går i och massor av leksaker finns det inte något kul till kaninen? Asså förra gången jag hadde kanin så hadde jag en boll man hällde godis i så när den rullade på bollen åkte godis ut..
Kram Cherry..
Ja sånna leksaker finns fortfarande.. Godisbollar :) Men så finns ju tunnlar och vippbräder och sånt att köpa också. Men man kan ju bygga något skoj själv, "bara fantasin sätter gränser" som man säger =D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
aa men jag har ingen fantasi :P
aa kaniner skall väll okså ha leksaker..
Tunnlarna som finns att köpa verkar ganska kul :)
aha är inte dom stora?

Jo, Glömde att säga att jag har en tunnel som jag köpte på djuraffären han tycker det är jättekul att spring i den, fast han har bitit lite i den (;
haha .. Skall fråga i djur affären
Nja, tillräcklgt för kanin :)
Asså jag köpte en glass till min kanin ingen leksak men det var rolig.. Den heter tutti frutti den är som en vanlig glass men små fruktkulor längst upp och så är rånet fyllt med frön.. Min kanin älskar den…
Hmm. det är svårt det där. det finns inte alls mycket skojj till kaniner. Vad tycker dom är roligt då? dom borde gilla att gå i rör ju. och så gillar kaniner att gräva ju. man kan ställa in en stor låda med sand eller jord i lekhagen som dom kan gräva i..
Haha aa min kanin försöker gräva hål i buren.. Och det som är så knäppt är att dom inte fattar att det inte blir något hål xP