Usch nu känner jag mig hemsk :-(
Nu har jag sålt alla gummans bebisar. Kvar sitter hon ensam i en stor tom bur,hon springer och letar lite och undrar när jag ska komma tillbaka med hennes ungar.
Hur känns det egentligen för en kaninmamma när man tar alla hennes ungar? Nu har jag dåligt samvete….
Usch 

jag tror nog inte hon letar efter sina ungar. hon kollar nog bara så att du inte glömde någon^^ haha nej skojja. =)
Men de e nog ganska så skönt att få vara ifred ett tag efter att kanske ha haft 4-6 ungar som springer runt och leker och är ständigt aktiva^^ Så det är nog inget du behöver oroa dig för =)
Egentligen är det HEMSKT - tänk att bli ifråntagen sitt barn!
Hon kanske är lite hönsmammig och springer omkring och är orolig, men hon vänjer sig ;)

Hon är sällskapssjuk oxå :-) När de var här och hämtade den sista ungen frågade jag om de inte ville ha mamman med sig åxå(seriöst) men det ville dem inte…
Varför skulle du sälja henne? :o

#4 Nä, men jag tänkte att hon ville vara med sin dotter…Känns som hon vill behöver mer sällskap men hon gillar inte min andra hona så de lär inte slå sina påsar ihop….sen har jag väl funderat på att sälja henne kanske…

Hon verkar leta efter sina ungar fortfarande eller så kom hon i brunst på en gång efter de försvunnit. Idag när jag kom hem så hade hon ryckt av pälsen och gjort ett stort bo. Sen hennes ungar försvann hör man ett ljud från henne när man lyssnar noga och nära?

haha stackars henne helt förvirrad. Men så är det nog för alla!!! <3
/Elvira :D
Stackarn :(
Hoppas det löser sej.. Lr kanske skaffa en till? kompis till henne?

Jag tror inte kaniner blir direkt "ledsna" när man tar deras ungar. I det vilda så bor dem ju inte heller tillsammans med mamman hela livet.
the vanity, it becomes insanity