Bakrundsmusik till ifokus
Skulle det inte vara mysigt om det fans bakrundsmusik på iFokus? Eller bara lite roliga ljud då och då, tex det plingar till om man får ett meddelande. Och lite andra roliga saker som att muspilen är ett par kaninöron eller att "bilden för kanin.ifokus" var rörlig?
:)

Tycker inte jag iallafall, Sånt är bara jobbigt ..
& om man har en seg data kan man ju inte ens gå in på en sån sida, Men att det plingar till om man får meddelande eller ändrar muspekare är ju lite roligt :)

Jag tycker inte att "bilden"/headern ska vara rörlig, många har datorer som går lite långsamt och det skulle bara göra det hela långsammare. Jag tycker hellre att vi ska ha ett snabbt och stilrent iFokus :)
Att det plingar till om man får meddelande vore bra, lätt att missa annars.
Bakgrundsmusik vore bara jobbigt, jag personligen tycker att det är grymt irriterande om man sitter och lyssnar på musik och så går man in på iFokus, och så blir det 2 låtar samtidigt. Sedan skulle det vara svårt att välja bakgrundslåt också då musiksmaken här inne är väldigt varierad ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tycker exakt som ciss, #2.

Pling för meddelande är helt ok.
Men bakgrundsmusik nej tack.
Lyssnar alltid på radion när jag är här inne så bakgrundsmusik hade varit störigt.
Marsvin 4-ever
.
Nej gud nej. Ett pling för meddelande vore helt okej, men resten blir bara drygt. Det är svårt nog att koncentrera sig på texten som det är redan…
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
ett pling för medelandet vore riktigt bra, men inget som direkt "behövs" men lite kul vore det ! :D
Nja.. men ett pling för meddelande eller att det på annat sätt blir mer tydligt skulle vara bra. Det är väldigt lätt att missa när man fått ett meddelande ;)

okej jag får väl öppna nåt roligt på youtube istället, verkade inte som om det där med musik verkade så populärt =)